It appears that you have not registered with Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών. To register, please click here...
Καζάνι και καυστήρας.
Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών
Welcome, Guest. Please login or register.
News: 1ος Αγώνας Marblehead 2/11/2014   http://www.rc-boats.gr/index.php?topic=6790.0
Προκήρυξη πρωταθλήματος 2014 – 2015   http://www.rc-boats.gr/index.php?topic=6762.0
 

Pages: 1 [2] 3   Go Down
  Print  
Author Topic: Καζάνι και καυστήρας.  (Read 3771 times)
polisman1941
Πλοίαρχος
******
Offline Offline

Posts: 2306



WWW
« Reply #15 on: April 26, 2010, 22:35:10 »

ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ...

Logged
Χρήστος Λάρδης
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4253


« Reply #16 on: April 26, 2010, 22:59:32 »

Αυτή είναι Γιάννη.
http://www.cornwallmodelboats.co.uk/acatalog/graupner_2170.html
Νομίζω όμως πως είναι ίδιες.
Νίκο αυτό το σχέδιο είναι καλό. Έχεις κάποια στοιχεία για την κατασκευή;
Logged
spider
Πλοίαρχος
******
Offline Offline

Posts: 2145



« Reply #17 on: April 26, 2010, 23:01:10 »

Αυτη που υπαρχει   Respect Respect

http://img693.imageshack.us/img693/5523/pc200087.jpg
Καζάνι και καυστήρας.

http://img696.imageshack.us/img696/1204/pc200086.jpg
Καζάνι και καυστήρας.

http://img408.imageshack.us/img408/3393/pc200085.jpg
Καζάνι και καυστήρας.

http://img269.imageshack.us/img269/9701/pc200084.jpg
Καζάνι και καυστήρας.

http://img249.imageshack.us/img249/3408/pc200083.jpg
Καζάνι και καυστήρας.

http://img30.imageshack.us/img30/3408/pc200083.jpg
Καζάνι και καυστήρας.

http://img14.imageshack.us/img14/2314/pc200091.jpg
Καζάνι και καυστήρας.

Logged
spider
Πλοίαρχος
******
Offline Offline

Posts: 2145



« Reply #18 on: April 26, 2010, 23:07:05 »

Αυτή είναι Γιάννη.
http://www.cornwallmodelboats.co.uk/acatalog/graupner_2170.html
Νομίζω όμως πως είναι ίδιες.
Νίκο αυτό το σχέδιο είναι καλό. Έχεις κάποια στοιχεία για την κατασκευή;

θα σου κανω μια  ερωτηση  υπαρχει διακοπτης ατμου μεταξυ λεβητα και κυλινδρων  Απορία Απορία
Logged
spider
Πλοίαρχος
******
Offline Offline

Posts: 2145



« Reply #19 on: April 26, 2010, 23:19:01 »

 Angry Angry Angry

http://img297.imageshack.us/img297/786/pc200093.jpg
Καζάνι και καυστήρας.

http://img15.imageshack.us/img15/8642/pc200092r.jpg
Καζάνι και καυστήρας.

http://img706.imageshack.us/img706/7169/pc200091o.jpg
Καζάνι και καυστήρας.

http://img293.imageshack.us/img293/2314/pc200091.jpg
Καζάνι και καυστήρας.

Logged
Χρήστος Λάρδης
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4253


« Reply #20 on: April 26, 2010, 23:37:28 »

Ναι υπάρχει μία βάνα που ελέγχεται από το servo και κάνει πρόσω-κράτει-ανάποδα.
Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση.
Τι ρόλο παίζει ο όρθιος κύλινδρος (στο αριστερό μέρος της πρώτης από τις τελευταίες σου φωτογραφίες απ' όπου βγαίνει το πράσινο σωληνάκι που μπαίνει στο φουγάρο) ;
Logged
Γιάννης Σαμούρης
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 857



« Reply #21 on: April 26, 2010, 23:42:10 »

Καλησπερα και απο μενα επειδη τυχαινει να εχω και εγω το ιδιο ρυμουλκο με το χρηστο αλλα με καζανι του cheddar και μηχανη την πολυ γνωστη puffin με προλαβατε κυριε spider οσον αφορα τις photo.Χρηστο δες τυπικη μονωση καζανιου φετες ξυλα και δεσιμο με τσερκι.Κυριε spider τι μαρκα ειναι η μηχανη σας, και θα ηθελα να δω και τον καυστηρα εαν ειναι δυνατον.
Logged
polisman1941
Πλοίαρχος
******
Offline Offline

Posts: 2306



WWW
« Reply #22 on: April 26, 2010, 23:42:38 »

ειναι το condenser. Αν δεις φευγει η εξατμηση απο το μοτερ και παει εκει. Εκει οσος ατμος παγωνει υγροποιειται(και πρεπει να βγαινει απο καποια τρυπα στο πλαι του σκαφους) και το υπολοιπο να ελευθερωνεται στην ατμοσφαιρα. Εγω στο σχεδιο το εχω προσαρμωσει μαζι με το φουγαρο της εξατμησης ωστε ολα μαζι να αλληλοσυνεισφερουν στην διατηρηση της θερμοκρασιας. Ασε που γλυτωνεις απο 2 ' εξατμησεις' , μια ατμου και μια καυσαεριων. Ολα μαζι βγαινουν απο το κεντρικο φουγαρο οπως σε ενα κανονικο ατμοπλοιο παραγοντας και το τελειο εφε του συννεφου.  
Logged
spider
Πλοίαρχος
******
Offline Offline

Posts: 2145



« Reply #23 on: April 26, 2010, 23:49:45 »

ειναι το condenser. Αν δεις φευγει η εξατμηση απο το μοτερ και παει εκει. Εκει οσος ατμος παγωνει υγροποιειται(και πρεπει να βγαινει απο καποια τρυπα στο πλαι του σκαφους) και το υπολοιπο να ελευθερωνεται στην ατμοσφαιρα. Εγω στο σχεδιο το εχω προσαρμωσει μαζι με το φουγαρο της εξατμησης ωστε ολα μαζι να αλληλοσυνεισφερουν στην διατηρηση της θερμοκρασιας. Ασε που γλυτωνεις απο 2 ' εξατμησεις' , μια ατμου και μια καυσαεριων. Ολα μαζι βγαινουν απο το κεντρικο φουγαρο οπως σε ενα κανονικο ατμοπλοιο παραγοντας και το τελειο εφε του συννεφου.  

 Respect Respect απο το στομα μου τα πηρες  Laughing Laughing Laughing
Logged
Γιάννης Σαμούρης
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 857



« Reply #24 on: April 26, 2010, 23:52:48 »

μονο για λογους καθαριοτητας θα προτιμουσα το σωληνακι της εξαγωγης της μηχανης να οδηγειται σε ξεχωριστο καζανακι συγκρατησης σημπυκνωματων οπως στις photo του κυριου spider και μετα καθαρος ατμος  πλεον διπλα στο φουγαρο.
Logged
Χρήστος Λάρδης
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4253


« Reply #25 on: April 26, 2010, 23:53:58 »

Το condenser δηλαδή απλά ξεχωρίζει τον υγροποιημένο ατμό, ή κάνει και κάποια άλλη δουλειά;
Γιάννη (Σαμούρη) να το φέρεις την άλλη φορά να κάνουμε τρίο.
Logged
polisman1941
Πλοίαρχος
******
Offline Offline

Posts: 2306



WWW
« Reply #26 on: April 27, 2010, 00:01:06 »

       (Το κοντενσερ αν δεν κανω λαθος ξεχωριζει και τα λαδια απο την μηχανη (αν ειναι λυπαινομενη)  )

ααα δηλαδη εκει να μενουν και μετα να αποβαλλονται  νερο και λαδι (απο τον ελαιοτηρα) και καθαρος ατμος να φευγει για το φουγαρο. Κι εκει ομως θα θελει κατι παρομοιο (σαν αυτο που εχω στο σχεδιο ) γιατι στο μεταξυ ο ατμος θα εχει χασει κι αλλη θερμοκρασια και θα υγροποιειται μεσα στο φουγαρο. Δεν ειναι ωραιο αυτο ε?   Καπου ειχα δει αντι τα φυλλα ξυλου να χρησιμοποιουν υαλοβαμβακα . Δεν  ξερω ποσο αποτελεσματικο ειναι αλλα φαινοταν πολυ ατσαλο και χοντροκομμενο. Σαν να ειχες ριξει κουβερτα πανω στο καζανι.
    Κυριε Χρηστο (η' οποιος αλλος ξερει) Δεν μπορω να καταλαβω την τεχνικη που περιγραψατε για την τοποθετηση αυλων χωρις κολληση. Μου φαινεται αδιανοητο. Η ασιμοκολληση μου φαινεται δυσκολο να χαλαρωσει απο τη  φλογιτσα του προπανιου. Το καλαι πολυ πιθανο αλλα η ασημοκολληση... Απορία Απορία Απορία Απορία
Logged
spider
Πλοίαρχος
******
Offline Offline

Posts: 2145



« Reply #27 on: April 27, 2010, 00:04:25 »

Καλησπερα και απο μενα επειδη τυχαινει να εχω και εγω το ιδιο ρυμουλκο με το χρηστο αλλα με καζανι του cheddar και μηχανη την πολυ γνωστη puffin με προλαβατε κυριε spider οσον αφορα τις photo.Χρηστο δες τυπικη μονωση καζανιου φετες ξυλα και δεσιμο με τσερκι.Κυριε spider τι μαρκα ειναι η μηχανη σας, και θα ηθελα να δω και τον καυστηρα εαν ειναι δυνατον.

συγνωμη που βιαστικα αλλα μπορεις να βαλεις και της δικες σου φωτο  

η μηχανη ειναι απο graupner  καυστηρα  Απορία Απορία αυριο

και κατι αλλο το κυριε τελος ΓΙΑΝΝΗ

από την στιγμή που δεν υπάρχει διακόπτης ( βαλβίδα) χειροκίνητοι και τι εννοώ όταν ζεσταίνεις καζάνι την κλείνεις για να ανεβάσει πίεση το καζάνι με το που ανεβάσει πίεση τότε ανοίγεις τον διακόπτη και αρχίζει να δουλεύει η μηχανή με το διακόπτη πρόσω κρατεί ανάποδα εάν δεν έχεις αυτόν τον ενδιάμεσο διακόπτη εκτός ότι έχει απώλειες και περιμένεις πολλή να ανεβάσει πίεση αλλά και έχεις σημαντικοί διαρροή  μέχρι να ανεβάσει τα 2 bar ~

Logged
Γιάννης Σαμούρης
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 857



« Reply #28 on: April 27, 2010, 00:06:53 »

Χρηστο θα το φερω την επομενη φορα εχθες απλα δεν μπορεσα.πρεπει να σας πω οτι ο καυστηρας μου ειναι ιδιοκατασκευη πολυ ευκολη. λεω ξανα οτι θα ηθελα να δω του κυριου spider.Xρηστο για καζανι μπορουμε να αντιγραψουμε το δικο μου. ακομα ενα πολυ ωραιο συστημα ελεγχου καυστηρα εχει ο stuart οπου κανει ρυθμιση εντασης της φλογας αναλογα με την πιεση του καζανιου.
Logged
Γιάννης Σαμούρης
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 857



« Reply #29 on: April 27, 2010, 00:15:45 »

πολυ ωραια κυριοι πατε και ανοιγετε κατι συζητησεις εντελως ακαταληλες ωρες.ο ατμος ειναι πολυ μεγαλη ομορφη ιστορια.και για να σας φτιαξω καλα η ατμομηχανη στο other στο galleries ειναι χειροποιητη απο εμενα.35 στροφες το λεπτο εχει ρελαντι μετρημενες με                 το ματι
Logged
Pages: 1 [2] 3   Go Up
  Print  
 
Jump to:  




* BassJunkies
Η ηλεκτρονική φιλοξενία της κοινότητας...


...είναι μια ευγενική χορηγία της εταιρείας
Bass Junkies

Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2009, Simple Machines rc-boats.gr copyright 2008-2013, All rights reserved
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών rc-boats.gr created by Kakoulidis Michael
SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal