It appears that you have not registered with Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών. To register, please click here...
RC Ιστιοφόρο Τρεχαντήρι.
Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών
Welcome, Guest. Please login or register.
News: Απονομή πρωταθλήματος 2013 - 2014 Τετάρτη 17/09/2014  http://www.rc-boats.gr/index.php?topic=6737
 

Pages: 1 ... 9 10 [11] 12   Go Down
  Print  
Author Topic: RC Ιστιοφόρο Τρεχαντήρι.  (Read 16678 times)
Πέτρος Σπανόπουλος
Αντιπλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 1095



« Reply #150 on: October 04, 2010, 13:03:10 »

Υπάρχει βέβαια και η λύση να βγαίνει ο άξονας με μικρή κλίση και έχοντας σχετικά μεγάλο μήκος να είναι ψηλά μέσα στην γάστρα,ώστε να μπαίνει μοτέρ όσο γίνεται πιο ευθυγραμμισμένο με τον άξονα και με την χρήση σταυρού.Το άλλο θέμα που προκύπτει είναι τί μοτέρ και προπέλα να χρησιμοποιήσω.Το σκαρί είναι το ίδιο με του κοσμά.Στις πόσες στροφές περίπου θα πρέπει να γυρίζει η μάλλον 3φτερη προπέλα 35άρα;Αυτό το ρωτάω μήπως και βρώ κομπακτ μοτέρ-μειωτήρα.
Logged
Cataman
The Cameramantzis
Ναύαρχος
*********
Offline Offline

Posts: 5879


Kosmas (Cataman) TSATAL0GL0Y


WWW
« Reply #151 on: October 10, 2010, 21:19:58 »

Η απάντηση σε αυτή την ερώτηση Πέτρο, τουλάχιστον προς τα εμένα, δόθηκε από τον Αγαπητό μας φίλο Θανάση:

Ναι,
ολα τα εξαρτηματα (μπαταρια-ESP-Μοτερ-ελικα) πρεπει να εχουν μια ισορροπημενη σχεση μεταξυ τους.
Εσυ ομως δεν πας για επιδοσεις.
Θελεις ελικα τριφτερη 35αρα, μοτερ 500 6V, esp ως 20Α, και μπαταρια η PB η NC
Logged
Cataman
The Cameramantzis
Ναύαρχος
*********
Offline Offline

Posts: 5879


Kosmas (Cataman) TSATAL0GL0Y


WWW
« Reply #152 on: October 12, 2010, 09:34:20 »

Κοσμα απιθανο βιντεο και τρομερη δουλεια στο τρεχαντιρι  μεχρι τωρα
Κρατα μας ενημερους οσο μπορεις. θα εξαντλησω ολες τις πληροφοριες που θα αναρτηθουν
με αυτην την κατασκευη

Φίλε Δημήτρη θα ήθελες να μας πείς εδώ περισσότερα για αυτό το τόσο ενδιαφέρον θέμα?
Μοτέρ πετρελαίου? Απορία Απορία Απορία Απορία

Ελπιζω αυτη την φορα να εχω καλυτερη τυχη για να αρχισο το τρεχαντιρι του μετρου με μοτερ πετρελαιου.
Logged
Cataman
The Cameramantzis
Ναύαρχος
*********
Offline Offline

Posts: 5879


Kosmas (Cataman) TSATAL0GL0Y


WWW
« Reply #153 on: October 12, 2010, 18:36:52 »

Τρεχαντηροκατάστασης συνέχεια.

Προχώρησα κάπως με το πέτσωμα, αλλά κατά την διάρκεια πετσώματος και μέχρι να κολλήσουν τα μαδέρια, έφτιαξα και το τιμόνι.
Αποτελείται από δύο φύλλα κοντραπλακέ των 4mm.
Logged
Cataman
The Cameramantzis
Ναύαρχος
*********
Offline Offline

Posts: 5879


Kosmas (Cataman) TSATAL0GL0Y


WWW
« Reply #154 on: October 12, 2010, 18:37:45 »

Και εδώ έχουμε το πέτσωμα όπως το έχω φτάσει τώρα.
Έχουν μπεί τέσσερα μαδέρια από κάθε πλευρά από 4mm κοντραπλακέ. Kamikaze Wall
Μπορώ να πώ ότι δοκιμάστηκε η υπομονή μου. Επειδή όμως συναγωνίζομαι τον ταύρο στην ξεροκεφαλιά του ήθελα να φτιάξω το πέτσωμα από αυτό το υλικό.
Μάκη συγνώμη που δεν ακολούθησα την συμβουλή σου να φτιάξω το πέτσωμα από μπάλσα.
Το αποτέλεσμα όμως νομίζω με δικαιώνει μέχρι τώρα.
Logged
Χρήστος Λάρδης
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4215


« Reply #155 on: October 12, 2010, 18:56:29 »

Ωραίο Κοσμά!
Επίτρεψέ μου μια υπόδειξη που θα σε βοηθήσει στο γύρισμα των 'μαδεριών' του πετσώματος.
Αν πρόκειται να το βάψεις εξωτερικά και δεν σε ενδιαφέρει η κατευθυνση των νερών του ξύλου, μπορείς να κόβεις τα μαδέρια σώκορα. Γυρίζουν πολύ πιο ευκολα. Δοκίμασε και θα δεις διαφορά.
(Σώκορα=κάθετα στην διευθυνση των νερών του ξύλου.) Hello
Logged
Cataman
The Cameramantzis
Ναύαρχος
*********
Offline Offline

Posts: 5879


Kosmas (Cataman) TSATAL0GL0Y


WWW
« Reply #156 on: October 12, 2010, 19:04:12 »

Ετσι τα κόβω Χρήστο. Και μάλιστα στις άκριες κάνω με ένα ψιλό λαμάκι κοψιές ανά πόντο για να γυρνάει πιο εύκολα.
Νομίζω διακρίνονται στις φωτογραφίες εσωτερικά οι κοψιές.
Εξωτερικά θα μπεί ύφασμα τελικά. Μόνο το κατάστρωμα θα ασταρωθεί και βερνικωθεί για να φαίνεται το ξύλο.

Να συμπληρώσω ότι τώρα η επόμενη κίνηση είναι να κόψω τα κουπαστιά (που λέει και ο Λάμπρος), τα οποία θα αποτελούνται από τρία κομμάτια η κάθε κουπαστή, από 6mm σκληρό κοντραπλακέ.
Logged
Χρήστος Λάρδης
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4215


« Reply #157 on: October 12, 2010, 19:22:28 »

Συγνώμη Κοσμά δεν το διέκρινα στις φωτογραφίες.
Είναι όμως και μια πληροφορία που μπορεί να φανεί χρήσιμη και σε άλλους που θα καταπιαστούν με πετσώματα με πυχάκια από κόντρα πλακέ.
Logged
Cataman
The Cameramantzis
Ναύαρχος
*********
Offline Offline

Posts: 5879


Kosmas (Cataman) TSATAL0GL0Y


WWW
« Reply #158 on: October 12, 2010, 19:31:20 »

Σίγουρα Χρήστο θα βοηθήσει κάποιον άλλον.
Σε αυτή την φωτογραφία φαίνονται καλύτερα οι κοψιές που ανέφερα.
Εδώ είναι αφού έχουν κολληθεί τα μαδέρια και πριν κοπούν στο σημείο της κουπαστής.
Logged
Maheras Dimitrios
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 763


Talent unshared is talent wasted


« Reply #159 on: October 13, 2010, 02:24:35 »


Φίλε Δημήτρη θα ήθελες να μας πείς εδώ περισσότερα για αυτό το τόσο ενδιαφέρον θέμα?
Μοτέρ πετρελαίου? Απορία Απορία Απορία Απορία

Ελπιζω αυτη την φορα να εχω καλυτερη τυχη για να αρχισο το τρεχαντιρι του μετρου με μοτερ πετρελαιου.
[/quote]
Κοσμα καλα το διαβασες  diesel engine
Eδω και κανα μηνα ψαχνοντας για σχεδια ατμομηχανης  βρυκα αυτο το site
http://www.john-tom.com/html/Engines.html  οπου εχει κατο απο τις Model IC Engine planes ενα τετραχρονο 10cc πετρελαιοκυνητηρα .Μεχρι τωρα εχω κανει τους στροφαλους και εφτιαξα και τα σχεδια του κορμου για να κοπουν στην φρεζα απο αλουμινιο(πρεπει να εναι σε dfx format για να δουλευτουν στο Master Cam(πρ/μα για cnc μηχανες)ειναι ευκολη κατασκαβη.Φτιαχνω 3 μηχανες Δυο θα ερθουν για ΟΑΚΑ Εψαχνα μια δεκαετια σχεδια για καικακι μεχρι που ο Σαμουρης αναρτησε φωτο το καικακι καπιου αλλου φιλου και του εταξα οτι θελει για να εχω τα σχεδια.Αυριο τυπωνω σχεδια στο μετρο γιατι με μεγαλητερο σκαφος οπως ελεγα θα εχω προβλημα μεταφορας.
Προσπαθηστε να βαζετε ολοι οτι εχει σχεση με τρεχαντιρια ολλα μαζι για να υπαρχου πλυροφοριες

Logged
Maheras Dimitrios
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 763


Talent unshared is talent wasted


« Reply #160 on: October 13, 2010, 03:24:07 »

Κοσμα καλα το διαβασες  diesel engine
Eδω και κανα μηνα ψαχνοντας για σχεδια ατμομηχανης  βρηκα αυτο το site
 http://www.john-tom.com/html/Engines.html  
και εχει κατω απο τις Model IC Engine planes ενα τετραχρονο 10cc πετρελαιοκινητηρα .Μεχρι τωρα εχω κανει τους στροφαλους και εφτιαξα και τα σχεδια του κορμου για να κοπουν στην φρεζα απο αλουμινιο(πρεπει να εναι σε dfx format για να δουλευτουν στο Master Cam(πρ/μα για cnc μηχανες)ειναι ευκολη κατασκευη.Φτιαχνω 3 μηχανες Δυο θα ερθουν για ΟΑΚΑ Εψαχνα για μια δεκαετια σχεδια για καικακι μεχρι που ο Σαμουρης αναρτησε φωτο το καικακι καποιου αλλου φιλου και του εταξα οτι θελει για να εχω τα σχεδια.Αυριο τυπωνω σχεδια στο μετρο γιατι με μεγαλυτερο σκαφος οπως ελεγα να κανω θα εχω προβλημα μεταφορας.
Logged
Maheras Dimitrios
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 763


Talent unshared is talent wasted


« Reply #161 on: October 13, 2010, 06:42:41 »

Προβληματα με  post  ξανα

Αρχισα να φτιαχνω μερικα εξαρτηματα του μοτερ που ειναι 10 cc και το προγραμμα του CNC για τον κορμο της μηχανης.Σχεδια του μοτερ ειναι σε αυτο το site http://www.john-tom.com/html/Engines.html
engines/index   Four stroke petrol engine plans    (μοτερακι χωρις μανιατο / αναφλεξη)
Εχω κοψει τα μαδερια απο μαονι για την κουπαστη και το πανω μερος απο τον ισαλο του σκαφους που θελω να φαινονται τα νερα του ξυλου και απο δευτερα του νομεις .Ειναι μια δουλεια που θα με κρατηση απασχολημενο για αρκετο καιρο.(μηνες)
Αυτος ειναι και ο λογος που ζητω απο στους φιλους που φτιαχνουν τρεχαντηρια να κανουν αναρτηση τα παντα σχετικα με την καθε κατασκευη
Την Καλημερα μου Δημητρης
Logged
Χρήστος Λάρδης
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4215


« Reply #162 on: October 13, 2010, 09:05:52 »

Γειά σου φίλε Δημήτρη. Hello
Ξεκινάς δύο όμορφες και δύσκολες δουλειές. Την πετρελαιομηχανή και το τρεχαντήρι. Σου εύχομαι καλή επιτυχία στα σχεδιά σου.
Θα σε παρακαλέσω να μας παρουσιάσεις, αν θέλεις, όλη την διαδικασία των κατασκευών σε δύο ξεχωριστά 'topic'. Νομίζω θα έχουν μεγάλο ενδιαφέρον. Ειδικά αυτό του κινητήρα. Thanks
Logged
BassJunkies
Administrator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4462


So many projects to do...but not enough time!!!!


WWW
« Reply #163 on: October 13, 2010, 10:32:06 »

Δημήτρη Καλημέρα,

έριξα μια ματιά στα σχέδια της μηχανής που θα φτιάξεις και μ'αρέσει πάρα πολύ. Θα με ενδιέφερε κι εμένα μια τέτοια μηχανή γιατί έχω ένα πέραμα (γάστρα μόνο) έτοιμο κοντά στο μέτρο και θα ήθελα πάρα πολύ να έχει μια diesel μηχανή στο μηχανοστάσιο του. Το πέραμα είναι το Ευαγγελίστρια. Αν έχεις την δυνατότητα και την διάθεση να φτιάξεις μία ακόμα θα την ήθελα πάρα πολύ!!!
 Thanks
Logged
Maheras Dimitrios
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 763


Talent unshared is talent wasted


« Reply #164 on: October 14, 2010, 22:59:46 »

Απαντηση 
Τα δυο επομενα  projects  που εχω να κανω ειναι εκτος  topic.
Θα σας κρατω ομως ενημερους σε ολλα τα σταδια κατασκεβης.
Βαγγελη δεν μπορω να ταξω τιποτα αυτην τη στιγμη.Θα ξεκυνησω να φτιαξω τρεις και δεν ξερω ποσες
θα ειναι σε θεση λειτουγιας.
Ο σκοπος μου ειναι να δω τρεχαντιρι diesel στο ΟΑΚΑ στην συναντηση του καλοκαιριου που θα ελθω Ελλαδα.


 Sorry
Δεν μπορω να κανω   quote    γιαυτο γραφω ετσι
Logged
Pages: 1 ... 9 10 [11] 12   Go Up
  Print  
 
Jump to:  




* BassJunkies
Η ηλεκτρονική φιλοξενία της κοινότητας...


...είναι μια ευγενική χορηγία της εταιρείας
Bass Junkies

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines rc-boats.gr copyright 2008-2013, All rights reserved
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών rc-boats.gr created by Kakoulidis Michael
SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal