It appears that you have not registered with Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών. To register, please click here...
Κατασκευη Πετρελαιοκινητηρα για RC Boat (water cooled RC boat petrol engine)
Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών
Welcome, Guest. Please login or register.
News: Η Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών σας εύχεται Καλό Καλοκαίρι
 

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 28   Go Down
  Print  
Author Topic: Κατασκευη Πετρελαιοκινητηρα για RC Boat (water cooled RC boat petrol engine)  (Read 31511 times)
-----------
Ναύτης
*
Offline Offline

Posts: 0


« Reply #30 on: October 20, 2010, 13:57:59 »

Δημητρη πες μου κατι: αυτο ειναι μοντελο scale και νομιζω πως πρεπει να εχει κινηση αργη και ελεγχομενη.Πως θα το κανεις αυτο εαν ο κινητηρας σου βγαλει καποιες πολλες στροφες σαν θερμικος που θα ειναι;Ακομα τι γινεται με το προσω αναποδα που σαν scale χρειαζεται για να αποδοσει την αληθοφανεια που πρεπει;Εχεις κατι να μου απαντησεις σχετικα γιατι με ενδιαφερει πολυ το θεμα; Respect
Μακη εχω φιαξει ενα σασμαν για fast μονοκαρινο με προσο/αναποδα και νεκρο.Κοιτα παρακατο
http://www.rc-boats.gr/gallery/490_29_06_10_4_45_50.jpeg
Θα κανω ενα αλλο σασμαν με τον αναλογο μιωτηρα για να ειναι το σκαφος (scale λειτουργικο οπως πρεπει).Σε αυτο το σταδιο θα ζυτησω τις γνωμες σας για τις στροφες του αξωνα οπως και τι προπελλα
πρεπει ναχει.
Οι μηχανές πετρελαίου που έχουν τα τρεχαντήρια( πραγματικό μέγεθος Δημήτρη)  βγάζουν 3000- 3600 στροφές , οι ρεβερσες μειώνουν κατά 50%  τις στροφές του κινητήρα , η φορά της περιστροφής του κινητήρα σε σχέση με αυτή της προπέλας είναι αντίθετη οταν το σκάφος  κινείτε προς τα  εμπρός .
Υπάρχουν και ρεβερσες όπου η μείωση των στροφών είναι μεγαλύτερη από 50% .
Logged
spider
Πλοίαρχος
******
Offline Offline

Posts: 2145



« Reply #31 on: October 20, 2010, 14:15:02 »

Δημήτρη πολύ ωραία δουλεία  Respect Respect

Βασικά είδα ένα cnc που από μόνο του το μηχάνημα βγάζει παπάδες όποτε δεν μπορούμε να μιλήσουμε για χειροποίητο άλλωστε αυτό φαίνετε από την τελειότητα κοπής των κομματιών που μας έδειξες

και ένα άλλο θέμα αυτή η μηχανή θα είναι ένα μοντελιστικο τετραχρονο coxακι ή θα έχει αντλία - μπεκ κ.λ.π. όπως είναι μια πραγματική πετρελαιομηχανή   Απορία Απορία
Logged
Maheras Dimitrios
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 763


Talent unshared is talent wasted


« Reply #32 on: October 21, 2010, 02:54:54 »


Οι μηχανές πετρελαίου που έχουν τα τρεχαντήρια( πραγματικό μέγεθος Δημήτρη)  βγάζουν 3000- 3600 στροφές , οι ρεβερσες μειώνουν κατά 50%  τις στροφές του κινητήρα , η φορά της περιστροφής του κινητήρα σε σχέση με αυτή της προπέλας είναι αντίθετη οταν το σκάφος  κινείτε προς τα  εμπρός .
Υπάρχουν και ρεβερσες όπου η μείωση των στροφών είναι μεγαλύτερη από 50% .

 Thanks Λαμπρο
Η ρεβερσα θα εξαρτηθει απο τις στροφες του μοτερ και θα κανω νεα για το σκαφος και το μοτερ αυτο.Εχω βρει κατι λαθακια στα σχεδια του μοτερ και το μονο που με απασχολει ειναι μην παει η δουλεια χαμενη.Μπας και δεν ξεκινησει.Ελπιζω οτι ολλα θα ειναι ενταξη.Γινεται ανετα αριστεροστροφο η δεξιοστροφο το μοτερ απο τις μοιρες του εκεντρου εξαγογης.


Logged
Maheras Dimitrios
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 763


Talent unshared is talent wasted


« Reply #33 on: October 21, 2010, 03:24:55 »

Δημήτρη πολύ ωραία δουλεία  Respect Respect

Βασικά είδα ένα cnc που από μόνο του το μηχάνημα βγάζει παπάδες όποτε δεν μπορούμε να μιλήσουμε για χειροποίητο άλλωστε αυτό φαίνετε από την τελειότητα κοπής των κομματιών που μας έδειξες

και ένα άλλο θέμα αυτή η μηχανή θα είναι ένα μοντελιστικο τετραχρονο coxακι ή θα έχει αντλία - μπεκ κ.λ.π. όπως είναι μια πραγματική πετρελαιομηχανή   Απορία Απορία
Ναι ειναι ενα CNC αλλα μην ξεχνας οτι δεν δουλευω τα εξαρτηματα παραγογικα και εχω πολλα ασε πιασε (on and off)me to kaθε εξαρτημα.Ειναι δυσκολα οταν εχεις μεμονομενα κοματια γιατι σε τσακιζει το προ/μα και τα  fixtures  για την καθε φαση εργασια.Στα επομενα εξαρτηματα θα δουλεψω περισοτερο κανονικες εργαλιομηχανες.Το μοτερ θα ειναι  μοντελιστικο τετραχρονο coxακι  χωρεις     μπεκ    τροφοδοσιας αλλα πρεπει να βαλω τρομπα πετρελαιου για το καυσιμο (οπως εχουν τα αλυσοπριονα για τα λαδια) και τρομπα νερου για ψυξη.
Το καλο με τα CNC ειναι οτι ολλα τα εξαρτηματα ειναι ολοιδια μεταξι τους και ο χρονος κοπης ελαχιστος.
 
Logged
Maheras Dimitrios
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 763


Talent unshared is talent wasted


« Reply #34 on: October 21, 2010, 04:04:25 »

Μετα απο καποια εροτηση του  Κοσμα  για τον χορο τοποθεσιας κινητηρος διαπιστωσα οτι το κενο  μεταξι
καρινας και κουπαστης δεν εινα αρκετο και πρεπει να τυπωσο νεα σχεδια σε αλλη κλιμακα για να μην εχω προβλημα. Πρεπει να παω με 1.30 / 1.50μ  (52" / 60"inches)Λιγο μεγαλο.

 Papas
Μια αλλη λυση για το μεγεθος και λειτουργικοτητα του σκαφους μου προτιναν στην δουλεια να βαλω το μοτερ κατο απο την υπερκατασκευη χωρεις μπαταριες εκτος Τ/Χ και να δινω κινηση σε ενα διναμο παραγοντας ρευμα και την κινηση του σκαφους και τρομπες νερου καυσιμου και ετσι γλιτωνω ρεβερσα
και εχτρα αξωνες. Απορία Απορία Απορία Απορία Απορία
Θα εχω κινηση μονον οταν η μιχανη δουλευη.
Logged
Maheras Dimitrios
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 763


Talent unshared is talent wasted


« Reply #35 on: October 21, 2010, 04:36:19 »

Μετα απο λυγο φασαρια που ειχα σημερα διορθωσα το fixture του σροφαλου.
Κοβονβτας ενα σφηνοδρομος στο προσοπο του βοηθιτικου εργαλειου μου επιτρεπηκε να κοβω μεγαλητερα πασα και να εχω καλητερο χρονο και ακριβεια στην καθε φαση εργασιας του στροθαλου.
Με αυτον τον τροπο μπορω σε ελαχιστο χρονο να εχω εφθιγραμηση των κεντρων του στροφαλου
(ο αξωνας με το εκαντρο) και ολλοι οι στροφαλοι (4) να ειναι ειδιοι.
Επομενη εργασια για να τελειωση ο στροφαλος ειναι να κοψω μια εσοχη στο εκεντρο (undercut groove )
για καλιτερη λυπανση και βαρος και τρυπες για λαδομα κουζινετων
Ο σχεδιαστης δεν αναφερει πουθενα για ζιγοσταθμιση  του κινητηρα.
Πολες διαστασεις ειναι στο περιπου με το ματι σε σχεση με τις διαστασεις που εχω τυπομενες.
Φωτος απο fixture και στροφαλο
Logged
Cataman
The Cameramantzis
Ναύαρχος
*********
Offline Offline

Posts: 5854


Kosmas (Cataman) TSATAL0GL0Y


WWW
« Reply #36 on: October 21, 2010, 07:51:38 »

Τα πάς πάρα πολύ καλά φίλε Δημήτρη και πιστεύω ότι όλοι μας σε παρακολουθούμε με το στόμα ανοιχτό.

Δείτε αλλά κυρίως ''ακούστε'' ένα τελειωμένο 15cc water cooled spark ignition petrol engine που βρήκα στο youtube:
Έτσι για να μας βάλω σε μεγαλύτερη αγωνεία.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Blmp4DUdpww" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Blmp4DUdpww</a>

Μάλλον σε έβαλα σε μπελάδες πάντως με την ερώτησή μου έτσι? Για να πρέπει να φτιάξεις μεγαλύτερης κλίμακας μοντέλο για αυτόν τον κινητήρα?
Logged
Μακης Γερακης
Μετα τα 98 σταματαω τον μοντελισμο
Ναύαρχος
*********
Offline Offline

Posts: 5193



« Reply #37 on: October 21, 2010, 12:29:27 »

Δημητρη εαν αλλαξεις λιγο την μορφη της υπερκατασκευης του τρεχαντηριου και αποδοσεις την μορφη, αντι ψαραδικου τρεχαντηριου ,ενα τουριστικο τρεχαντηρι ,κατω απο την υπερκατασκευη του μπορει πιστευω να χωρεσει η μηχανη σου.Οπως ειναι αυτο που εχω κατασκευασει εγω και υπαρχει στη galery.
Logged
Maheras Dimitrios
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 763


Talent unshared is talent wasted


« Reply #38 on: October 22, 2010, 02:04:26 »

Τα πάς πάρα πολύ καλά φίλε Δημήτρη και πιστεύω ότι όλοι μας σε παρακολουθούμε με το στόμα ανοιχτό.

Δείτε αλλά κυρίως ''ακούστε'' ένα τελειωμένο 15cc water cooled spark ignition petrol engine που βρήκα στο youtube:
Έτσι για να μας βάλω σε μεγαλύτερη αγωνεία.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Blmp4DUdpww" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Blmp4DUdpww</a>

Μάλλον σε έβαλα σε μπελάδες πάντως με την ερώτησή μου έτσι? Για να πρέπει να φτιάξεις μεγαλύτερης κλίμακας μοντέλο για αυτόν τον κινητήρα?

Κοσμα ........Φενεται και ακουγεται υπεροχο...(Look and Sound Perfect) το μοτερακι αυτο.
Κατα την γνομη μου ειναι βενζινας και οχι πετρελαιου. Petrol engines  εδω που μενω λεγονται ολα τα μοτερ εσοτερικης καυσεος.Eλπιζω να το ακουσουμε ολοι μας ετσι μια μερα αυτο που φτιαχνω.

Logged
Maheras Dimitrios
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 763


Talent unshared is talent wasted


« Reply #39 on: October 22, 2010, 02:33:27 »

Μακη   και   Κοσμα
     
Εχω βαλει στο νουμου ενα συνκεκριμενο τυπο ψαροκαικου οπως αυτο
που εχει ο φιλος μας  Γιαννης Κουταγιαρ  και θα προσπαθησο να κανω κατι παρομοιο
Τα σχεδια τα τυπωνω στο μαγαζι και δεν εχω προβλημα για αλλα νεων διαστασεων
Το μονο που με πειραζει ειναι το μεγεθος του (προβλημα μεταφορας)
Περιμενω με ανιπομονησια να τελειωσουν τα αλλα τρεχαντηρια που ετοιμαζωντε στο forum για να εχω μια καλυτερη γνωμη στο τι θελω να κανω οπως και τροπο κατασκευης του.
Ασφαλως θα χριαστω την βοηθεια σας και θα εχετε να μου απαντησετε σε πολες εροτησεις
Logged
Γιάννης Σαμούρης
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 857



« Reply #40 on: October 22, 2010, 20:38:20 »

Θελω cnc τωρα.Jimi ΤΕΛΕΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ.Θελω να δω τα ελατηρια του πιστονιου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Respect Respect Respect Respect Respect Respect Respect Respect Respect Respect
Logged
Γιάννης Σαμούρης
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 857



« Reply #41 on: October 22, 2010, 20:42:22 »

Μου αρεσε πολυ το mandrel του κομβιου.ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟ. Respect Respect Respect Respect Respect
Logged
Maheras Dimitrios
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 763


Talent unshared is talent wasted


« Reply #42 on: October 23, 2010, 02:05:52 »

Θελω cnc τωρα.Jimi ΤΕΛΕΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ.Θελω να δω τα ελατηρια του πιστονιου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Respect Respect Respect Respect Respect Respect Respect Respect Respect Respect

Γιαννη αυτα ειναι τα ευκολοτερα εξαρτηματα.
Εχω βρει καπιο λαθος στο σχεδιο με το εκεντρο στροφαλου και ειναι πολυ αργα μιας και συμερα τον τελειωσα.θα εχω φωτος αργοτερα.
Logged
Maheras Dimitrios
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 763


Talent unshared is talent wasted


« Reply #43 on: October 23, 2010, 08:36:03 »

Τελικα καταφερα να τελειωσω σημερα τον στροφαλο
Μετα απο την τελικη κοπη της διαμετρου του εκεντρου  εκανα τοποθετηση του βοηθητικου εργαλειου
στη φραζα σε 30 μοιρες γωνια και τρυπησα τον αξωνα.(Jig setup on bridgeport milling machine)
Καθετη τρυπα που ενωνει το εκεντρο με τον βασικο αξωνα για λυπανση των περιστρεφομενων εξαρτηματων .Μετα το τελειωμα ολων των εξαρτηματων εχω να κανω γιαλυσμα σε ολλες τις διαμετρους με διαμαντοπαστα για να επιτευτει πολυ λεια επιφανεια.

Logged
Maheras Dimitrios
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 763


Talent unshared is talent wasted


« Reply #44 on: October 23, 2010, 08:54:57 »

Εδω εχω το βολαν τελειωμενο
Ελπιζω να μην υπαρχει προβλημα ζυγοσταθμισης
1) φωτο Το βολαν με τον στροφαλο(εδω φενεται η τρυπα μεταφορας λαδιων στα κουζινετα,κοιτα σχεδιο)
2/3) φωτο το βολαν ετειμο. (flyweel)
Επομενο εξαρτημα ειναι ο αλλος μισος στροφαλος (follower)για τελειωμα

Logged
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 28   Go Up
  Print  
 
Jump to:  




* BassJunkies
Η ηλεκτρονική φιλοξενία της κοινότητας...


...είναι μια ευγενική χορηγία της εταιρείας
Bass Junkies

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines rc-boats.gr copyright 2008-2013, All rights reserved
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών rc-boats.gr created by Kakoulidis Michael
SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal