It appears that you have not registered with Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών. To register, please click here...
Νέο ιστιοπλοϊκό στην κατασκευαστική κλίνη.
Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών
Welcome, Guest. Please login or register.
News:
 

Pages: 1 [2] 3 4 ... 6   Go Down
  Print  
Author Topic: Νέο ιστιοπλοϊκό στην κατασκευαστική κλίνη.  (Read 14485 times)
apostolos
Ναύαρχος
*********
Offline Offline

Posts: 5646



« Reply #15 on: July 24, 2011, 12:58:01 »

Κύριε Χρήστο  Lip Sealed :lipsealed:Καλή συνέχεια!!!! Respect Respect Respect
Logged
Χρήστος Λάρδης
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4732


« Reply #16 on: July 27, 2011, 11:18:02 »

Ευχαριστώ Απόστολε.
Περιμένοντας τα υλικά ξεκίνησα με κάποια ρετάλια που υπήρχαν.
Τρία-τέσσερα πηχάκια όλα κι όλα.
Στη φωτογραφία με τη λεπτομέρεια φαίνεται μια απλή πατέντα με το συρματάκι και τα μανταλάκια που κρατάει τα πηχάκια επάνω στους νομείς και αντικαθιστά την καρφίτσα που πληγώνει το πέτσωμα.
Logged
Μακης Γερακης
Μετα τα 98 σταματαω τον μοντελισμο
Ναύαρχος
*********
Offline Offline

Posts: 5190



« Reply #17 on: July 27, 2011, 11:40:06 »

Εξυπνοτατο Χρηστο. Respect Respect Respect
Logged
mik7
Ανθυποπλοίαρχος
***
Offline Offline

Posts: 395



« Reply #18 on: July 27, 2011, 12:43:54 »

Καλημέρα, να κάνω  ερώτηση περί κόλλας.. με τι κόλα κολλήθηκαν οι νομείς επάνω στα πηχάκια? και με τι κολλα επιίσης γίνεται το πέτσωμα?
Οι μεγάλες φωτό στην 1η σελίδα είναι πολύ πιο ωραίες και πιο εκπαυδευτικες θα έλεγα.. ευχαριστώ
Logged
Χρήστος Λάρδης
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4732


« Reply #19 on: July 27, 2011, 13:23:33 »

Καλημέρα, να κάνω  ερώτηση περί κόλλας.. με τι κόλα κολλήθηκαν οι νομείς επάνω στα πηχάκια? και με τι κολλα επιίσης γίνεται το πέτσωμα?
Οι μεγάλες φωτό στην 1η σελίδα είναι πολύ πιο ωραίες και πιο εκπαυδευτικες θα έλεγα.. ευχαριστώ
Μιχάλη τα πηχάκια δεν είναι κολλημένα στους νομείς. Οι νομείς θα αφαιρεθούν στο τέλος και θα μείνει μόνο το πέτσωμα. Αυτό γίνεται στα ιστιοπλοϊκά για να μειωθεί το βάρος.
Τα πηχάκια στηρίζονται μεταξύ τους με κυανοακριλική. Λέω στηρίζονται και όχι κολλιούνται γιατί το πραγματικό κόλλημα γίνεται με την εποξική ρητίνη και το υαλόπανο που στο τέλος ντύνει το σκάφος μέσα κι έξω.
Βάζω τις φωτογραφίες πιο μικρές σε μέγεθος γιατί νομίζω πως δεν πιάνουν πολύ χώρο και κατεβαίνουν πιο γρήγορα.
Με την ευκαιρία:
mikesf θα ήταν σωστό να τις ανεβάζουμε στα μηνύματα μικρές και στο gallery σε μεγαλύτερο μέγεθος;
Logged
BassJunkies
Administrator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 5014


So many projects to do...but not enough time!!!!


WWW
« Reply #20 on: July 27, 2011, 15:33:43 »

Πολύ όμορφη δουλειά κ. Χρήστο και έξυπνη πατέντα επίσης!!!
Logged
Χρήστος Λάρδης
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4732


« Reply #21 on: August 01, 2011, 20:51:35 »

Η συνέχεια και το τελείωμα του πετσώματος.
Τη μπάλσα την βρίσκουμε σε διάφορες ποιότητες. Πίο μαλακή ή πιο σκληρή.
Η πρώτη είναι πιο ελαφριά και η δεύτερη η σκληρότερη, είναι πιο βαριά και πιο δυνατή.
Επιλέγουμε για κάθε εργασία την κατάλληλη. Όταν πρέπει να κατασκευάσουμε ελαφριά χρησιμοποιούμε την μαλακή. Συνήθως είναι πιο λευκόχρωμη.
Εδώ βλέπετε πως στα πιο ευαίσθητα μέρη έβαλα την σκληρή. (Στα πλευρά που είναι εκτεθειμένα και πιθανό να χτυπηθούν σε κάποια κόντρα). Ενώ ψηλότερα στην κουπαστή και χαμηλά στα ύφαλα, έβαλα την μαλακή για να κερδίσω βάρος.
Στη δεύτερη φωτογραφία γίνεται σύγκριση δύο σκαφών της ιδίας κατηγορίας.
Το παχουλούλικο είναι του Κώστα (La mamma).
Οι κανονισμοί των κλάσεων αφήνουν σκόπιμα τα περιθώρια ώστε να κατασκευάζονται αρκετά διαφορετικά σκάφη και να βελτιώνονται οι επιδόσεις τους. Στην προκειμένη περίπτωση βέβαια, δεν είναι καθόλου σίγουρο πως θα συμβεί κάτι τέτοιο.
Αυτές οι εξελίξεις περνάνε μερικές φορές και στα πραγματικά αδελφάκια τους του φυσικού μεγέθους.

Logged
koronet
Global Moderator
Αρχιπλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2689


GRE 17


« Reply #22 on: August 01, 2011, 21:05:07 »

Χρήστο, έχεις συγκρίνει τις επιφάνειες των βρεχάμενων τμημάτων- τα εκτοπίσματα; Θύμισέ μας ποια ακριβώς είναι, γιατί στο σχέδιο του Laerke δεν αναγράφεται. Hello
Logged
Χρήστος Λάρδης
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4732


« Reply #23 on: August 01, 2011, 21:34:25 »

Το Laerke έχει εκτόπισμα 1058gr κα βρεχάμενα 6,638 τετρ. παλάμες
Τα στοιχεία από το δικό μου τα έχω στο γραφείο και με ακρίβεια θα σου πω αύριο. Το εκτόπισμα απ΄ότι θυμάμαι είναι γύρω στα 960gr και βρεχάμενα γύρω στις 6τπ.
Logged
BassJunkies
Administrator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 5014


So many projects to do...but not enough time!!!!


WWW
« Reply #24 on: August 01, 2011, 22:26:10 »

 Lip Sealed Lip Sealed Lip Sealed
Logged
Χρήστος Λάρδης
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4732


« Reply #25 on: August 02, 2011, 09:09:24 »

Κοντά έπεσα.
Εκτόπισμα 966gr.
Βρεχόμενη επιφάνεια 5,9 τπ.
Logged
Χρήστος Λάρδης
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4732


« Reply #26 on: August 02, 2011, 09:19:31 »

Σε παρένθεση να κάνω μια διευκρίνιση για να μην παρεξηγηθώ.
Η παρουσίαση της κατασκευής αυτής γίνεται μόνο και μόνο για να κατατοπίσει τους νέους μοντελιστές που θα αποφασίσουν να φτιάξουν μόνοι τους ένα μοντέλο. Να τους δώσει μια ιδέα για τα υλικά και να περιγράψει έναν από τους πολλούς τρόπους κατασκευής.
...και πηγαίνοντας παραπέρα επιτρέψτε μου να κάνω μια πρόταση:

Υπάρχουν πολλοί φίλοι που μπαίνουν στο χόμπι δηλώνοντας ‘άσχετοι’ βάζουν μερικά ερωτήματα και παίρνουν τις απαντήσεις τους. Αυτό γίνεται αποσπασματικά και λίγο καλύπτει νομίζω τις πραγματικές ανάγκες.
Σωστότερο θα ήταν νομίζω, εκείνοι που κατέχουν καλά τους διάφορους τομείς του μοντελισμού, να γράψουν απλά κατατοπιστικά άρθρα που θα απαντούν στα βασικά ερωτήματα ενός νέου μοντελιστή στα πρώτα του βήματα.
Μερικά θέματα που θα είχαν κατά τη γνώμη μου ενδιαφέρον:
   'Τα ηλεκτρονικά στα μοντέλα μας'
Μια αναφορά στους τύπους των τηλ/σεων, σερβομηχανισμών, συχνοτήτων κλπ
   'Η μοντελιστική ηλεκτρολογία'
Είδη ηλ. μοτέρ, esc, μπαταριών και συνδέσεων...
   'Η τεχνητή παλαίωση στα μοντέλα κλίμακας' κλπ.
Υλικά και τρόποι...
    ‘Μηχανές εσωτερικής καύσης’

Με αυτό τον τρόπο θα προσαρμοστούν σωστά οι νέοι αποφεύγοντας τις κακοτοπιές και θα ενημερωθούν έγκυρα οι παλαιότεροι των υπόλοιπων κλάδων.
Logged
koronet
Global Moderator
Αρχιπλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2689


GRE 17


« Reply #27 on: August 02, 2011, 09:25:21 »

Κοντά έπεσα.
Εκτόπισμα 966gr.
Βρεχόμενη επιφάνεια 5,9 τπ.
~10% λιγώτερο εκτόπισμα. Με δεδομένα τα 2250 τετρ.cm επιφάνειας πανιών, να υποθέσω ότι θα χρησιμοποιηθεί αντίστοιχα μολύβι με μεγαλύτερο βάρος κατά ~40-50gr; Απορία
Logged
matgav
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 997



« Reply #28 on: August 02, 2011, 09:37:09 »

Πολύ επιθετική γάστρα !!!!!!!
Νομίζω ότι η κατηγορία αρχίζει και αποκτά πολύ ενδιαφέρον.
 Boat
Logged
Χρήστος Λάρδης
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4732


« Reply #29 on: August 02, 2011, 10:02:55 »

Ίσως το παραπήγα στα άκρα.
Με το πολύ μικρό πλάτος στην ίσαλο και το κυλινδρικό σχήμα, χρειάζεται μεγαλύτερο έρμα, πιο μακριά καρίνα και χαμηλότερα πανιά.
Η ποιότητα της καρίνας και του τιμονιού πιστεύω θα είναι πολύ σημαντική.
Θα είναι ένα ειδικό σκάφος που σε κάποιες συνθήκες θα πηγαίνει γρήγορα. Έτσι πιστεύω.
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 ... 6   Go Up
  Print  
 
Jump to:  




* BassJunkies
Η ηλεκτρονική φιλοξενία της κοινότητας...


...είναι μια ευγενική χορηγία της εταιρείας
Bass Junkies

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SMFAds for Free Forums
rc-boats.gr copyright 2008-2015, All rights reserved
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών rc-boats.gr created by Kakoulidis Michael
SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal