It appears that you have not registered with Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών. To register, please click here...
RG65 Apsara Bouchain (Bilingual)
Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών
Welcome, Guest. Please login or register.
News:
 

Pages: 1 2 [3] 4 5   Go Down
  Print  
Author Topic: RG65 Apsara Bouchain (Bilingual)  (Read 5886 times)
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2475



WWW
« Reply #30 on: January 04, 2013, 20:16:36 »

What followed was toο grotesque to show in pictures. At the shop they had two kinds of spray cans, normal and premium which only had in blood-red and black. I wasn’t happy with either since my racing colors are yellow/purple so I went with the normal yellow. Now this color was called “Chrome Yellow” and I ended up with an off white boat looking as if it was heavily bleached from a proper yellow one. The color was far different from what the cap showed.  I then began to sand it off (again) to repaint it, but after spending hours on the job, I decided that I had no time, so I would not do the whole procedure for the deck. Flu orange was bought in order to paint over the yellow of the deck and the second hand of primer for the rest of the boat. But while spraying, the first layer and primer began to shrink as if it was paint remover. The boat aged 100 years within minutes and the warm fuzzy feeling of complete panic was filling me quickly. Back to the shop and this time, for the premium black, that would cover everything nicely. But first, some more sanding.

Αυτό που ακολούθησε ήταν πολύ τρομακτικό ώστε να αποδοθεί με φωτογραφίες. Στο κατάστημα υπήρχαν δύο είδη χρώματος της Cosmos, απλό και premium που υπήρχε μόνο σε κόκκινο του αίματος και μαύρο. Δεν ήμουν και πολύ χαρούμενος με αυτές τις επιλογές μιας και τα αγωνιστικά μου χρώματα είναι κίτρινο/μωβ κι έτσι πήγα στο απλό κίτρινο. Βέβαια το όνομα έλεγε “Chrome Yellow” και κατέληξα με ένα υπόλευκο σκάφος που έμοιαζε να είχε περάσει ώρες στην χλωρίνη από κανονικό κίτρινο. Το καπάκι φυσικά άλλο χρώμα έδειχνε. Έτσι άρχισα (ξανά) το ξύσιμο ώστε να το ξαναβάψω αλλά μετά από ώρες δουλείας αποφάσισα ότι δεν έχω χρόνο να κάνω όλη την διαδικασία και για το κατάστρωμα. Πορτοκαλί φωσφόριζε αγοράστηκε αυτή τη φορά ώστε να καλυφθούν όμορφα το κίτρινο του καταστρώματος και το δεύτερο χέρι αστάρι στο υπόλοιπο σκάφος. Αλλά καθώς έβαφα, το πρώτο χέρι χρώματος και το αστάρι άρχισαν να ρυτιδιάζουν σα να χρησιμοποιούσα διαλυτικό. Το σκάφος γέρασε 100 χρόνια μέσα σε λίγα λεπτά κι εκείνο το ωραίο ζεστό συναίσθημα του απόλυτου πανικού άρχισε να με κυριεύει. Πίσω στο μαγαζί και αυτή τη φορά για αγορά του μαύρου premium, που έπρεπε να καλύψει τα πάντα όμορφα. Πρώτα όμως ξανά στο ντουκόχαρτο.
Logged
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2475



WWW
« Reply #31 on: January 04, 2013, 20:18:37 »

Finally I decided that I didn’t care about the wrinkles of the deck since they wouldn’t affect my speed and left them. But it looked ugly so I began painting some stylized feathers with a permanent marker that after a while looked more like cracks so I painted another layer of orange over them. Surprisingly enough the boats final weight was only 1100gr. As stated earlier there was no way to use stickers on such a surface so transparent film was glued with transparent silicone (for bathrooms) to make sure no water would get inside the boat.

Τελικά αποφάσισα ότι δεν με ένοιαζαν οι ρυτίδες στο κατάστρωμα αφού δεν επηρέαζαν την ταχύτητα και τις άφησα. Αλλά το αποτέλεσμα ήταν άσχημο ώστε να ξεκίνησα να ζωγραφίζω αυτό που αρχικά ήταν στυλιζαρισμένα πούπουλα με αδιάβροχο μαρκαδόρο, αλλά κατέληξε να μοιάζει περισσότερο με ρωγμές και τις πέρασα άλλο ένα χέρι πορτοκαλί. Εντυπωσιάστηκα μάλιστα, όταν είδα ότι ολικό βάρος ήταν μόνο 1100gr. Όπως δήλωσα νωρίτερα δεν υπάρχει περίπτωση να κολλήσουν σωστά αυτοκόλλητα σε τέτοια επιφάνια έτσι κόλλησα διαφανές φιλμ με διαφανή σιλικόνη (για τα μπάνια) ώστε να ήμουν σίγουρος ότι δεν θα μπει καθόλου νερό μέσα στο σκάφος.
Logged
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2475



WWW
« Reply #32 on: January 04, 2013, 20:20:07 »

Looking it from some distance it wasn’t bad at all and it was all ready in time for the race. The race, that was postponed for at least 15 days, due to lack of air……what irony.
All numbers and insignia on the sail where painted by hand with a waterproof marker.
Since our camera man (Cataman) has got a waterproof rig and doing many underwater shots I thought of getting my sail number on the rudder too.

Κοιτώντας το από μακριά δεν ήταν καθόλου άσχημο και μάλιστα εντός χρόνου για τον αγώνα. Τον αγώνα, που αναβλήθηκε για τουλάχιστον 15 ημέρες, λόγω άπνοιας......ω τι ειρωνεία.
Τα νούμερα και διακριτικά στο πανί έγιναν στο χέρι με αδιάβροχο μαρκαδόρο.
Μιας και ο Κοσμάς (Cataman) κάνει υποβρύχιες λήψεις είπα να βάλω τον αριθμό και στο τιμόνι.
Logged
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2475



WWW
« Reply #33 on: January 04, 2013, 20:21:13 »

The tilted sail winch was later tested in race with light wind and performed perfectly.

Το πλαγιασμένο βίντσι λειτούργησε τέλεια στον ελαφρύ αέρα του Λαυρίου.
Logged
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2475



WWW
« Reply #34 on: January 04, 2013, 20:21:53 »

The sail line loop was closed by an o-ring to provide elasticity.

Η λούπα της σκότας κλείστηκε με o-ring ώστε να υπάρχει ελαστικότητα.
Logged
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2475



WWW
« Reply #35 on: January 04, 2013, 20:22:41 »

The power switch and receiver’s antenna, below the fruit juice cap.

Ο διακόπτης και η κεραία του δέκτη, κάτω από το καπάκι του χυμού.
Logged
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2475



WWW
« Reply #36 on: January 04, 2013, 20:23:41 »

Using a heavy NiMh battery pack the overall weight was 1117 gr. With a new Life one it should be lighter than 1100gr.

Με τις βαριές NiMh μπαταρίες το ολικό βάρος ήταν 1117 gr. Με νέες Life πρέπει να είναι κάτω από τα 1100gr.
Logged
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2475



WWW
« Reply #37 on: January 04, 2013, 20:24:21 »

The bow bumper was created by two layers of self adhesive vinyl bear foam tape cut in shape with a razor.

Για bow bumper χρησιμοποιήθηκαν δύο στρώσεις αυτοκόλλητη αφρώδης ταινία βινυλίου που κόπηκε στο σωστό σχήμα με ξυράφι.
Logged
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2475



WWW
« Reply #38 on: January 04, 2013, 20:27:07 »

From the first airless attempt of a race.

Από τον πρώτο αγώνα-κουρτίνα που τελικά αναβλήθηκε.
Logged
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2475



WWW
« Reply #39 on: January 04, 2013, 20:35:38 »

Much testing and tweaking has to be done before saying that it was a successful build. For starters the batteries must be moved slightly forwards to achieve equilibrium. Much testing must also be done with the Unarig before going on building a B and C rig. So thank you for your patience:
"To be Continued"

Πολλές δοκιμές και σεταρίσματα πρέπει να γίνουν πριν αποφανθούμε οτι ήταν μια επιτυχείς κατασκευή. Για αρχή οι μπαταρίες πρέπει να μετακινηθούν προς τα μπροστά για να έχουμε απόλυτη ισορροπία. Επίσης πολλές δοκιμές πρέπει να γίνουν με το Unarig πριν προχωρήσει η κατασκευή Β και C rig. Οπότε ευχαριστώ για την υπομονή σας:
"Σύντομα η συνέχεια"

Logged
BassJunkies
Administrator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4988


So many projects to do...but not enough time!!!!


WWW
« Reply #40 on: January 04, 2013, 21:39:47 »

 Respect Respect Respect

Υπέροχη παρουσίαση!!!!

Με έβγαλες από το κόπο της μετάφρασης!!!! Θα μπει στο site της ένωσης... whilstle

Και συγκεκριμένα εδώ!!!http://www.rg65.gr/index.php/build-log
Logged
Giannis Dimas
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Online Online

Posts: 4221


GRE 20 sailing for experience


WWW
« Reply #41 on: January 04, 2013, 21:49:25 »

και θα το περασω και στο Hellenic RG65 Association σιγα σιγα.
Logged
koronet
Global Moderator
Αρχιπλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2607


GRE 17


WWW
« Reply #42 on: January 04, 2013, 22:11:09 »

...........
Αυτό που ακολούθησε ήταν πολύ τρομακτικό ώστε να αποδοθεί με φωτογραφίες. Στο κατάστημα υπήρχαν δύο είδη χρώματος της Cosmos, απλό και premium που υπήρχε μόνο σε κόκκινο του αίματος και μαύρο. Δεν ήμουν και πολύ χαρούμενος με αυτές τις επιλογές μιας και τα αγωνιστικά μου χρώματα είναι κίτρινο/μωβ κι έτσι πήγα στο απλό κίτρινο. Βέβαια το όνομα έλεγε “Chrome Yellow” και κατέληξα με ένα υπόλευκο σκάφος που έμοιαζε να είχε περάσει ώρες στην χλωρίνη από κανονικό κίτρινο. Το καπάκι φυσικά άλλο χρώμα έδειχνε. Έτσι άρχισα (ξανά) το ξύσιμο ώστε να το ξαναβάψω αλλά μετά από ώρες δουλείας αποφάσισα ότι δεν έχω χρόνο να κάνω όλη την διαδικασία και για το κατάστρωμα. Πορτοκαλί φωσφόριζε αγοράστηκε αυτή τη φορά ώστε να καλυφθούν όμορφα το κίτρινο του καταστρώματος και το δεύτερο χέρι αστάρι στο υπόλοιπο σκάφος. Αλλά καθώς έβαφα, το πρώτο χέρι χρώματος και το αστάρι άρχισαν να ρυτιδιάζουν σα να χρησιμοποιούσα διαλυτικό. Το σκάφος γέρασε 100 χρόνια μέσα σε λίγα λεπτά κι εκείνο το ωραίο ζεστό συναίσθημα του απόλυτου πανικού άρχισε να με κυριεύει. Πίσω στο μαγαζί και αυτή τη φορά για αγορά του μαύρου premium, που έπρεπε να καλύψει τα πάντα όμορφα. Πρώτα όμως ξανά στο ντουκόχαρτο.

Αν άφηνες να στεγνώσει καλά το χρώμα (ας πούμε χρώμα) όπως είναι στη 1η φωτογραφία και έκανες ένα καλό τρίψιμο με ψιλό βρεγμένο ντουκόχαρτο, τα χρώματα με τον στόκο και το αστάρι θα ανακατεύονταν μεταξύ τους και θα έφτιαχναν ένα πολύ όμορφο μωσαϊκό. Αλλά και το τελικό αποτέλεσμα, το οποίο έχω δει κι από κοντά, είναι πάρα πολύ πρωτότυπο και σίγουρα ...σπάνια θα ξαναδούμε κάτι παρόμοιο. Fool Fool Fool
Logged
Cataman
The Cameramantzis
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 6034


Kosmas (Cataman) TSATAL0GL0Y


WWW
« Reply #43 on: January 04, 2013, 23:55:55 »

Να προσθέσω και μερικές ακόμα φωτογραφίες από τον Αγώνα του Λαυρίου.

Since our camera man (Cataman) has got a waterproof rig and doing many underwater shots I thought of getting my sail number on the rudder too.

Κοιτώντας το από μακριά δεν ήταν καθόλου άσχημο και μάλιστα εντός χρόνου για τον αγώνα. Τον αγώνα, που αναβλήθηκε για τουλάχιστον 15
Μιας και ο Κοσμάς (Cataman) κάνει υποβρύχιες λήψεις είπα να βάλω τον αριθμό και στο τιμόνι.


Φώτο Νο 4.
Logged
Cataman
The Cameramantzis
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 6034


Kosmas (Cataman) TSATAL0GL0Y


WWW
« Reply #44 on: January 04, 2013, 23:57:48 »

Και φυσικά δεν θα έλειπε από αυτή την καταπληκτική παρουσίαση και το καταπληκτικό σύστημα καθέλκυσης του Abi.  Respect
Logged
Pages: 1 2 [3] 4 5   Go Up
  Print  
 
Jump to:  




* BassJunkies
Η ηλεκτρονική φιλοξενία της κοινότητας...


...είναι μια ευγενική χορηγία της εταιρείας
Bass Junkies

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines rc-boats.gr copyright 2008-2015, All rights reserved
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών rc-boats.gr created by Kakoulidis Michael
SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal