It appears that you have not registered with Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών. To register, please click here...
RG65 Apsara Bouchain (Bilingual)
Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών
Welcome, Guest. Please login or register.
News:
 

Pages: 1 2 3 [4] 5   Go Down
  Print  
Author Topic: RG65 Apsara Bouchain (Bilingual)  (Read 5883 times)
Χρήστος Λάρδης
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4644


« Reply #45 on: January 05, 2013, 13:20:15 »

Κατά πάσα πιθανότητα φίλε, η αιτία του κακού μάλλον ήταν το ότι δεν χρησιμοποίησες συμβατά υλικά. Δεν μπορείς να χρησιμοποιείς ένα ντουκόχρωμα πχ και την άλλη μέρα να ρίξεις από πάνω ένα νίτρου
Ή να διαλύσεις ένα χρώμα  νίτρου, με νέφτι ή με white spirit. Αυτά για να μην αφήσουμε καμιά σκιά για την ποιότητα των προϊόντων της εταιρίας που αναφέρθηκε.
Ο τρόπος που αντιμετώπισες όμως τον εφιάλτη σου Αβραάμ είναι αξιοθαύμαστος. Με μεγάλη δόση χιούμορ είδες το χρώμα να αλλάζει απόχρωση και μετά να ζαρώνει και να γερνάει πρόωρα το σκαφάκι σου. Το εντυπωσιακό είναι πως είχες την έμπνευση να εκμεταλλευτείς μιαν αποτυχία και να πάρεις ένα πρωτότυπο και όμορφο αποτέλεσμα.
Αυτό είναι τέχνη.
Logged
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2475



WWW
« Reply #46 on: January 05, 2013, 17:02:10 »

Χρήστο είμαι σίγουρος ότι έχεις δίκιο κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.  Company
Απλά το χρώμα δύο συστατικών που έβαλα στο Footy ήταν κατά πολύ ανώτερο.........αλλά και στην 8πλάσια τιμή.
Μιας και ανοίξαμε την κουβέντα, θέλω να ρωτήσω αν ήταν τελικά απολύτως απαραίτητο να χρησιμοποιήσω αστάρι ή μπορούσα τελικά να βάψω απ΄ευθείας?

Κοσμά για το σύστημα καθέλκυσης θα αναφερθώ σε δικό του topic. Είναι πάντως γεγονός ότι ήταν απόλυτα επιτυχημένο και μου έλυσε τα χέρια για τα όλα σκάφη με Unarig που δεν μπορούν να σηκωθούν από το κατάρτι. Κάνει και για το ΙΟΜ μόνο που δεν είναι τόσο σταθερό στο χέρι λόγο βάρους. Σίγουρα όμως για μια περίπτωση ανάγκης θα μπορέσει να χρησιμοποιηθεί με ασφάλεια.
Δυστυχώς επειδή έγινε τελευταία στιγμή και σε κατάσταση πανικού (όπως πάντα) δεν σκέφτηκα/πρόλαβα να βγάλω φωτογραφίες.
Logged
Χρήστος Λάρδης
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4644


« Reply #47 on: January 05, 2013, 17:34:31 »

Για την περίπτωση πανικού που τα υλικά δεν ταιριάζουν και τίποτα δεν πάει καλά, έχω μια καλή λύση.
1. Αφαίρεση με κάθε μέσο (σπάτουλα, ξύστρα γυαλόχαρτο κλπ) των μαλακών υλικών που δεν στεγνώνουν.
2. Αφήνουμε την επιφάνεια να σταθεροποιηθεί.
3. Τρίψιμο με χοντρό γυαλόχαρτο για να φύγουν όσο το δυνατόν περισσότερα άχρηστα υλικά.
4. Το υλικό που κάνει όλη τη δουλειά λέγεται 'Μονωτικό πολυεστέρα'. Είναι δύο συστατικών διάφανο σαν γυαλιστερό βερνίκι και πέφτει με πιστόλι βαφής. Κολλάει σε όλα τα υλικά και όταν στεγνώσει καλά, δέχεται όλα τα υλικά. Με πινέλο ή ρολλό δεν το έχω δοκιμάσει. Χρειάζεται μόνο μια λεπτή στρώση. Το ίδιο υλικό μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αν θέλουμε να επισκευάσουμε/ξαναβάψουμε παλιά μοντέλα που δεν ξέρουμε με ποιο είδος χρώματος είναι βαμμένα.
5. Τρίβουμε με ψηλό γυαλόχαρτο πολύ ελαφρά και ξαναρχίσουμε την διαδικασία βαφής από την αρχή.

Μια άλλη ριζοσπαστική λύση είναι το διαβρωτικό που είναι επικίνδυνο γιατί ενεργεί σε όλα τα υλικά που συναντάει (χρώματα, στόκους μερικά πλαστικά, κόλλες) και γιατί είναι ιδιαίτερα καυστικό.
Χρειάζεται πολλή προσοχή η χρήση του.
Logged
Dionisis Kardaris
Επικελευστής
*
Offline Offline

Posts: 38



« Reply #48 on: January 06, 2013, 15:12:16 »

Πολύ ωραία η παρουσίαση σου Αβραάμ!!!
Είδα το σκάφος από κοντά στο Λαύριο και ήταν πάρα πολύ όμορφο και πολλά υποσχόμενο!!! Respect
Logged
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2475



WWW
« Reply #49 on: January 06, 2013, 17:47:34 »

Διονύση  Thanks
Logged
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2475



WWW
« Reply #50 on: February 13, 2013, 13:45:41 »

At the last race held on 10/2/2013 with the help of friends I managed to get Ocypete to improve it's performance.
It seems she is a fair boat after all and my problems come from the sail or just my difficulty to trim it correctly. The trick to move the sail upwards helped a lot to be able to trim it better and achieve higher speeds. It is very fast going downwind and doesn't dive.
I'm still having serious problems when it tacks, since it stalls for some seconds or refuses to complete the turn, under average air speeds.
She has a wide angle going upwind. I did tests moving the sail forwards then backwards but did not reach a satisfactory setting.
I'm seriously searching for alternative una-rig designs since this was a scale up from a Footy design. Such as the one for Graham Bantock's Wee Nip that has a much closer size (70cm)
https://sites.google.com/site/theweenip/
But it seem I should first create a Swing-rig since that is what the original design has.
Also I'm thinking about building a new boat out of PVC foam and correcting my previews building mistakes.


Στον αγώνα της περασμένης Κυριακής 10/2/2013 με την βοήθεια αρκετών φίλων κατάφερα να κάνω την Ωκυπέτη να βελτιώσει την απόδοσή της.
Το σκαρί δείχνει να είναι καλό και τα προβλήματα να προέχονται απο το πανί ή την αδυναμία μου να το τριμάρω σωστά. Το κόλπο ( :thanks:Καφετζιδάκη) να ανεβάσω το πανί ψηλώτερα στο κατάρτι βοήθησε στο τριμάρισμα και την ανάπτυξη υψηλότερων ταχυτήτων. Στα πρύμα πάει πολύ γρήγορα χωρίς να βουτάει.
Συνεχίζω να έχω προβλήματα στο τακ, μιας και στολάρει για κάποια δευτερόλεπτα ή αρνήται να ολοκληρώσει την στροφή, με νορμάλ αέρα πάντα.
Στα όρτσα έχει αρκετά ανοιχτή γωνία. Έκανα διάφορες δοκιμές μετακινόντας την θέση του πανιού μπρός-πίσω χωρίς να καταλήξω σε μια ικανοποητική θέση.
Σκεφτομαι σοβαρά να κατασκευάσω εναλλακτικό una-rig μιας και αυτό είναι μεγένθυση απο πανι για Footy. Ένα τέτοιο έχει κάνει ο Graham Bantock στο Wee Nip με πολύ πιο κοντινές διαστάσεις (70cm)
https://sites.google.com/site/theweenip/
Αλλά μάλλον θα πρέπει να φτιάξω πρώτα ένα Swing-rig μιας και αυτό είχε στα σχέδια του ο κατασκευαστής.
Επίσης σκέφτομαι να φτιάξω ένα νέο σκαρί απο PVC foam ( Thanks Κορδάκη) ώστε να διοθώσω τα προηγούμενα κατασκευαστικά λάθη μου.
Logged
ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ
Ανθυποπλοίαρχος
***
Offline Offline

Posts: 319


Ο ΑΕΤΟΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ


« Reply #51 on: February 13, 2013, 16:31:09 »




....αντε Αβρααμ ,ξεκινησετο να δουμε τι λεει σαν υλικο
Logged
Κορδακης Κωστας
Υποπλοίαρχος
****
Offline Offline

Posts: 629


keep dreaming


« Reply #52 on: February 14, 2013, 00:41:15 »

Παιδιά ανά ξεκινήσετε να το χρησιμοποιείτε θα το λατρέψετε αυτό το υλικό.
Eίναι και σημαντικά φθηνότερο… Here is the link:

http://www.nfgsales.com/files/active/1/Divinycell_H_Brochure.pdf

Εγώ δεν το χρησιμοποίησα για τη είχα την μπάλσα στα ράφια μου εδώ και χρόνια και την λυπήθηκα.
Φίλε ΑΒΙ αν θες το σύστημα του πανιού σου να γυρίζει γρηγορότερα στα τακ,
 τότε πρέπει ο άξονας περιστροφής του να έρθει πιο μπροστά στην μάτσα.
 Το κομμάτι που είναι πιο μπροστά είναι αυτό που στολάρει και σε καθυστέρει νομίζω.
Logged
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2475



WWW
« Reply #53 on: February 14, 2013, 11:24:38 »

Όπως είπα σκέφτομαι να φτιάξω κι ένα πανί αλά Fin/Laser που είναι και η υπέρτατη μεταφορά του άξονα προς τα μπρός.
Θα κάνω όμως κι άλλες δοκιμές γιατί νομίζω ότι το σκάφος είναι που δεν γυρίζει κι όχι το πανί. Μην ξεχνάμε ότι στα μοντέλα μας αντίθετα με την 1:1 ιστιοπλοϊα δεν λασκάρουμε τα πανιά την ώρα του τακ. Οπότε δεν έχει και πολύ να γυρίσει στα όρτσα.
Μια και το συζητάμε για να είμαι 100% σίγουρος ότι δεν έχω κάνει εκεί πατάτα, πόσες μοίρες πρέπει να γυρίζει το τιμόνι για να στρίβει σωστά το σκάφος? Απορία
Logged
Χρήστος Λάρδης
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4644


« Reply #54 on: February 14, 2013, 12:23:45 »

Φίλε Αβραάμ κατά την γνώμη μου, μην το ψάχνεις στη γάστρα. Η αιτία του κακού είναι η λάθος θέση του κέντρου ιστιοφορίας (CV) σε σχέση με το κέντρο πλάγιας αντίστασης (CAD) των υφάλων.
Παίξε με τον άξονα περιστροφής της ιστιοφορίας (μπρος-πίσω). Το σωλhνάκι του σκάφους ή την τίζα του πανιού. Όποιο είναι πιο εύκολο.
Logged
BassJunkies
Administrator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4988


So many projects to do...but not enough time!!!!


WWW
« Reply #55 on: February 14, 2013, 12:25:36 »

Φίλε Αβραάμ κατά την γνώμη μου, μην το ψάχνεις στη γάστρα. Η αιτία του κακού είναι η λάθος θέση του κέντρου ιστιοφορίας (CV) σε σχέση με το κέντρο πλάγιας αντίστασης (CAD) των υφάλων.
Παίξε με τον άξονα περιστροφής της ιστιοφορίας (μπρος-πίσω). Το σωλhνάκι του σκάφους ή την τίζα του πανιού. Όποιο είναι πιο εύκολο.

Θα συμφωνήσω με τον Κο Χρήστο!!!! Respect Το έχουμε συζητήσει πολλάκις και με τον Αβραάμ....
Logged
koronet
Global Moderator
Αρχιπλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2607


GRE 17


WWW
« Reply #56 on: February 14, 2013, 12:41:45 »

Η γνώμη μου είναι να εφαρμοσθεί η αρχική ιστιοφορία του σχεδίου με τις προβλεπόμενες σε αυτό αποστάσεις, ώστε να πιστοποιηθεί η αξιοπιστία του σκάφους και μετά να γίνουν οι πειραματισμοί με εναλλακτικές ιστιοφορίες.
Logged
Κορδακης Κωστας
Υποπλοίαρχος
****
Offline Offline

Posts: 629


keep dreaming


« Reply #57 on: February 14, 2013, 13:03:12 »

Την Κυριακή με τον Αβραάμ φέραμε το άλμπουρο
και άρα κα την ιστιοφορία στην θέση εκείνη όπου με τις σπιλιάδες δεν άλλαζε η πορεία του.
Άρα το κέντρο της ιστιοφορίας είναι σωστό.
Το offset είναι αυτό που τον καθυστερεί στην στροφή ή
και το τιμόνι το όποιο παίζει σαν ενδεχόμενο.
Φίλε χωρίς πείραμα ταχύτητα δεν έχει…
Go my friend go!!!
Logged
Χρήστος Λάρδης
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4644


« Reply #58 on: February 14, 2013, 14:14:51 »

Σωστό αυτό που λές για το offset. Η αναλογία των επιφανειών μπροετά-πίσω από τον κατακόρυφο άξονα περιστροφής πρέπει να είναι κοντά στο 25% / 75%.
Logged
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2475



WWW
« Reply #59 on: June 08, 2013, 13:01:57 »

Four months in limbo….and suddenly a medium earthquake shook Athens. Then summer rains…it didn’t take much for my head to spin.
IT’S DREMEL TIME.
Poor Ocypete stood there patiently as I unleashed my fury upon her. Two starless nights later and this is how she ended up looking. There is even a whole just in front of the keel as I was trying to remove the previous winch stand and the drill went all the way through.
The stern was redesigned to be able to lower the rudder servo and keep its arm outside the boat.
I still haven’t decided about where the sail line will exit but there is much to do till then.
Now I have two things to workout: What kind of sail should I use and if the Hobbyking 6CH TX helps with the six rotations the winch takes so I may gain speed in line movement.

Τέσσερις μήνες στο προαύλιο της κολάσεως....και ξαφνικά ένας μεσαίος σεισμός κούνησε την Αθήνα. Μετά κάποιες καλοκαιρινές βροχές...ε δεν ήθελε και πολύ το μυαλό να πάρει ανάποδες.
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΟΥ DREMEL.
Η καημένη  Ωκυπέτη καθόταν υπομονετικά καθώς έβγαζα το άχτι μου πάνω της. Δύο άναστρες νύχτες αργότερα έφτασε να είναι έτσι. Υπάρχει ακόμα και μια τρύπα ακριβώς μπροστά από την καρίνα όπου προσπαθώντας να ξηλώσω την βάση από το βίντσι το τρυπάνι πήγε μέχρι τέρμα.
Η πρύμνη επανασχεδιάστηκε ώστε να χαμηλώσω το servo του τιμονιού και να παραμείνει το μπράτσο του έξω από το σκαρί.
Δεν έχω αποφασίσει ακόμα απο που θα βγαίνει η σκότα αλλά έχω πολλά να κάνω μέχρι τότε.
Τώρα πρέπει να αποφασίσω δύο πράγματα: Τι είδους ιστιοφορία να χρησιμοποιήσω και αν η Hobbyking 6CH βοηθείσει πραγματικά με τις έξι στροφές που κάνει το βίντσι ώστε να χρησιμοποιήσω το δικό του drum και να κερδίσω σε ταχύτητα κίνησης της σκότας.
Logged
Pages: 1 2 3 [4] 5   Go Up
  Print  
 
Jump to:  




* BassJunkies
Η ηλεκτρονική φιλοξενία της κοινότητας...


...είναι μια ευγενική χορηγία της εταιρείας
Bass Junkies

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines rc-boats.gr copyright 2008-2015, All rights reserved
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών rc-boats.gr created by Kakoulidis Michael
SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal