It appears that you have not registered with Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών. To register, please click here...
Goth RG65 Hull No7 from MX-Components
Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών
Welcome, Guest. Please login or register.
News:
 

Pages: [1] 2 3 ... 5   Go Down
  Print  
Author Topic: Goth RG65 Hull No7 from MX-Components  (Read 4317 times)
Giannis Dimas
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Online Online

Posts: 4221


GRE 20 sailing for experience


WWW
« on: August 21, 2013, 10:01:06 »

μολις χθες παρελαβα τη συγκεκριμενη γαστρα.
Ηταν μια συλλογικη αποφαση με το Βαγγελη,προκειμενου να δουμε τι γινεται εξω.
θα ειναι και μια πολυ καλη βοηθεια,για τις συγκεκριμενες γαστρες που κατασκευαζονται αυτη τη στιγμη.
εντυπωσεις θετικες μπορω να πω,απο επιπεδο κατασκευης και φινιρισματος.
συνηθισμενος απο τις καρινες του Βαγγελη πλεον,δεν μπορω να πω πολλα για αυτο το κομματι.
ειναι ετοιμο να αρματωθει με κλασσικη,και με balestron ιστιοφορια.
αφου στηθει και γινουν οι δοκιμες,μια πρωτη αποφαση ειναι να το τρεξει ο ιδιος ο Βαγγελης στο πανευρωπαικο.
θα παρθει καλουπι απο τη συγκεκριμενη γαστρα,ετσι για να υπαρχει στο μελλον,για πειραματισμους και αλλες δοκιμες.
ολα αυτα μετα το πανευρωπαικο βεβαια,κατι να περασουμε το χειμωνα μας δηλαδη.
και μερικες φωτο,για να παρετε μια ιδεα.
Logged
Abi
Associate Administrator
Αρχιπλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2505



WWW
« Reply #1 on: August 21, 2013, 12:51:52 »

Πάρ' τους τα σ#βρακα...
Logged
BassJunkies
Administrator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4993


So many projects to do...but not enough time!!!!


WWW
« Reply #2 on: August 21, 2013, 15:11:26 »

Το σκάφος έφτασε στα χέρια μας, για να δούμε πως κατασκευάζονται τα συγκεκριμένα σκάφη του εξωτερικού.
Βασικός σκοπός μας λοιπόν, είναι να κλέψουμε ιδέες και να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης.
Η ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα του είναι πάρα πολύ καλά. Respect
Η ζυγαριά όμως μας έδειξε κάποια νουμεράκια που με προβλημάτισαν. Απορία
Βάρος γάστρας με βάσεις τοποθετημένες και κατάστρωμα 240gr!!!
Έρμα 580gr....
Συνολικό βάρος σκάφους με 2 servo, τιμόνι, καρίνα (χωρίς δέκτη, χωρίς μπαταρία, χωρίς patches και χωρίς ιστιοφορία) στα 980γρ!!!

Με πρόχειρους υπολογισμούς το σκάφος θα βγει (μπαταρία 40gr, δέκτης 10gr, hornes-ντιζες-σκοτες κλπ. 15gr, ιστιοφορία 75gr.) σύνολο 1110 με 1130gr.
Σας πολλά τα βλέπω... Απορία

Ο σχεδιαστής με 650gr έρμα δίνει το σκάφος από 950 μέχρι 1050gr!!!!! http://www.frankrusselldesign.com/GOTH%20RG.pdf
Logged
Χρήστος Λάρδης
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4660


« Reply #3 on: August 21, 2013, 18:14:26 »

Έξυπνη η αγορά του σκάφους Γιάννη. Από τί υλικό είναι κατασκευασμένο;
Βαγγέλη μήπως να ζητούσατε από τον κατασκευαστή μια κατάσταση βαρών;
Ίσως έχει κάτι να μας προτείνει για να βγει το συνολικό βάρος που λέει.
Logged
Giannis Dimas
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Online Online

Posts: 4221


GRE 20 sailing for experience


WWW
« Reply #4 on: August 21, 2013, 23:11:34 »

σας ευχαριστω κυριε Χρηστο. Respect
ειναι γυαλι,δεν ζητησαμε carbon για να μη ξεφυγει το κοστολογιο.
ετσι και αλλιως επειτα,μπορουμε να κανουμε οτι εκδοση θελουμε φανταζομαι.
τη συζητουσαμε καιρο αυτη τη κινηση.
η παρεα μεγαλωνει ευχαριστα,υπαρχει αλληλοβοηθεια σε ολους τους τομεις,οποτε μπορουμε να κανουμε τα πειραματα μας.
μολις κανουμε τη πρωτη του πλευση,συγκρινοντας το και με αλλα σκαφη,θεωρω πως θα ειμαστε σε θεση,να δουμε τα θετικα και τα αρνητικα του.
με τον κατασκευαστη,δεν νομιζω να εχουμε κανενα θεμα,σε οτι απορια εχουμε. Hello

Logged
BassJunkies
Administrator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4993


So many projects to do...but not enough time!!!!


WWW
« Reply #5 on: August 22, 2013, 08:45:50 »

Έχω ήδη ζητήσει τη γνώμη του σχεδιαστή (Frank Russel) και αναμένουμε απάντηση!!! Απορία
Logged
Giannis Dimas
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Online Online

Posts: 4221


GRE 20 sailing for experience


WWW
« Reply #6 on: August 28, 2013, 08:49:40 »

Και μια φωτο του σκαφους απο τη μακρινη Αμερικη.

Και μια πρωτη εντυπωση του Thomas Brighton με κλασσικη ιστιοφορια.
αυτουσιο το σχολιο του οπως μου το εγραψε στο Fb.

 My Pleasure John However I must tell you that I had My Goth65 in the water for the first time this weekend with a new set of Conventional rig sails and I could not be beat.... The boat was perfectly balanced and sail extremely well with a conventional A rig created from Frank Russell's sail plans. The Goth 65 really is happier with the CofG set further back with the conventional rig as opposed with the swing rig. This was at the top of A conditions when people were bailing to B swing rigs to regain control of their boats.
Logged
Abi
Associate Administrator
Αρχιπλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2505



WWW
« Reply #7 on: August 28, 2013, 09:02:25 »

Πολύ όμορφα! Να έχουμε όμως υπόψιν οτι αυτός τρέχει σε λίμνη.
Logged
BassJunkies
Administrator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4993


So many projects to do...but not enough time!!!!


WWW
« Reply #8 on: August 28, 2013, 09:05:18 »

Όσον αφορά την ιστιοφορία, οι περισσότερες γνώμες λένε ότι το σκάφος ταξιδεύει πάρα πολύ καλά με κλασσική, η οποία υπερτερεί στο συγκεκριμένο σκάφος έναντι της balestron.
Η απάντηση του σχεδιαστή σχετικά με το συνολικό βάρος του σκάφους (MX components), είναι ότι είναι λογικό λόγο των υλικών που χρησιμοποίησε ο κατασκευαστής.
Γενικά το σκάφος ο σχεδιαστής το χαρακτηρίζει σαν "heavy weather", πράγμα το οποίο σημαίνει ότι δουλεύει καλά σε αυξημένες εντάσεις ανέμου και όχι σε άπνοιες.
Με το σκάφος που έχουμε στα χέρια μας, σκεφτόμαστε να κινηθούμε λίγο διαφορετικά παρέα με τον Γιάννη. Company
Μιας και έχουμε μια balestron έτοιμη, θα ξεκινήσουμε με αυτή τις δοκιμές και θα κοιτάξουμε να κρατήσουμε το συνολικό βάρος του σκάφους σε χαμηλά επίπεδα.
Logged
Giannis Dimas
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Online Online

Posts: 4221


GRE 20 sailing for experience


WWW
« Reply #9 on: August 28, 2013, 09:25:43 »

επισης να αναφερουμε και κατι που συζητουσαμε για τα κιλα των RG.
Πως το κιλο ισως να ευνοει λιμνες,αλλα στη θαλασσα λογω ανωσης και κυματισμου,ισως να χρειαζομαστε κατι παραπανω απο κιλο.
Logged
BassJunkies
Administrator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4993


So many projects to do...but not enough time!!!!


WWW
« Reply #10 on: August 28, 2013, 10:55:32 »

Συμφωνώ με τον Γιάννη!!!
Βλέπουμε σκάφη με 1100gr ίσως και λίγο παραπάνω να πηγαίνουν πάρα πολύ καλά στην θάλασσα.
Όλο το μυστικό είναι στο έρμα.
Όσο περισσότερο τόσο το καλύτερο, χωρίς φυσικά να γινόμαστε υπερβολικοί!!!
Logged
Χρήστος Λάρδης
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4660


« Reply #11 on: August 28, 2013, 12:56:03 »

Συμφωνώ με τον Γιάννη!!!
Βλέπουμε σκάφη με 1100gr ίσως και λίγο παραπάνω να πηγαίνουν πάρα πολύ καλά στην θάλασσα.
Όλο το μυστικό είναι στο έρμα.
Όσο περισσότερο τόσο το καλύτερο, χωρίς φυσικά να γινόμαστε υπερβολικοί!!!

Σημασία έχει ο συντελεστής συνολικό βάρος/βάρος έρματος. Όσο μικρότερο το αποτέλεσμα τόσο το καλύτερο.
Από δύο όμοια σκάφη που έχουν το ίδιο συνολικό βάρος (πχ 1100γρ), θα πηγαίνει καλύτερα αυτό που θα έχει μεγαλύτερο βάρος έρματος.
Γενικά πιστεύω πως το σωστό είναι να κατασκευάζουμε τα σκάφη μας όσο πιο ελαφρά μπορούμε και αν θέλουμε να παίζουμε με το βάρος του έρματος.
Logged
BassJunkies
Administrator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4993


So many projects to do...but not enough time!!!!


WWW
« Reply #12 on: August 28, 2013, 13:16:52 »

Συμφωνώ με τον Γιάννη!!!
Βλέπουμε σκάφη με 1100gr ίσως και λίγο παραπάνω να πηγαίνουν πάρα πολύ καλά στην θάλασσα.
Όλο το μυστικό είναι στο έρμα.
Όσο περισσότερο τόσο το καλύτερο, χωρίς φυσικά να γινόμαστε υπερβολικοί!!!

Σημασία έχει ο συντελεστής συνολικό βάρος/βάρος έρματος. Όσο μικρότερο το αποτέλεσμα τόσο το καλύτερο.
Από δύο όμοια σκάφη που έχουν το ίδιο συνολικό βάρος (πχ 1100γρ), θα πηγαίνει καλύτερα αυτό που θα έχει μεγαλύτερο βάρος έρματος.
Γενικά πιστεύω πως το σωστό είναι να κατασκευάζουμε τα σκάφη μας όσο πιο ελαφρά μπορούμε και αν θέλουμε να παίζουμε με το βάρος του έρματος.


+1000000 Αυτός ακριβώς εννοούσα Μαστρο-Χρήστο!!!! Respect
Logged
Giannis Dimas
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Online Online

Posts: 4221


GRE 20 sailing for experience


WWW
« Reply #13 on: August 28, 2013, 16:16:14 »

ετοιμαζοντας το δικο μου boom vang για τη κλασσικη μου ιστιοφορια.
θα ανεβαινει και θα κατεβαινει η ματσα της μαιστρας,λασκαρωντας ενα η δυο σκουλικοβιδακια.
(πειραματιζομαι Βαγγελη).

Θα ηθελα να ρωτησω το εξης.
τι διαμετρο χρησιμοποιουμε για το αλμπουρο,και τι για τις ματσες στη κλασσικη? Thanks Thanks Thanks

Logged
BassJunkies
Administrator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4993


So many projects to do...but not enough time!!!!


WWW
« Reply #14 on: August 28, 2013, 16:17:41 »

Εγώ χρησιμοποιώ 8χιλ άλμπουρο και 6χιλ μάτσα!!!
Logged
Pages: [1] 2 3 ... 5   Go Up
  Print  
 
Jump to:  




* BassJunkies
Η ηλεκτρονική φιλοξενία της κοινότητας...


...είναι μια ευγενική χορηγία της εταιρείας
Bass Junkies

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines rc-boats.gr copyright 2008-2015, All rights reserved
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών rc-boats.gr created by Kakoulidis Michael
SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal