It appears that you have not registered with Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών. To register, please click here...
Το δρακακι μου (Dragon Force RG65)
Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών
Welcome, Guest. Please login or register.
News:
 

Pages: 1 2 [3]   Go Down
  Print  
Author Topic: Το δρακακι μου (Dragon Force RG65)  (Read 2133 times)
Αλέξανδρος Σωτηράκης
Επικελευστής
*
Offline Offline

Posts: 27


« Reply #30 on: October 21, 2014, 15:30:33 »

ευχαριστω Smiley
τωρα που το δοκιμασα για πρωτη φορα εθιστηκα ακομα πιο πολυ και θελω να ξαναπαω οσο πιο γρηγορα γινεται 
θα το βρεξω με γλυκο νερο στο σπιτι να δω και το καταστρωμα αν ειναι στεγανο οπως ειπες.

ναι ο αερας ηταν πολυ λιγος και φυσουσε ανα διαστηματα λιγο πιο δυνατα.
θα βαλω φωτογραφιες απο μάτσα / σκότα / κατάστρωμα με τέρμα ανοιχτά και τέρμα κλειστά πανιά οποτε μπορεσω.

στην Ροδο δυστυχως δεν νομιζω να ασχολειται αλλος με ιστιοπλοικα και βαρκακια γενικα, ολοι ασχολουνται η με αμαξακια η με αεροπλανα/ελικοπτερα/drones
οποτε ναι θα πρεπει να να ψησω καποιον χαχα

ηδη βλεπω και για καινουρια πανια γιατι θελω να αλλαξω τον "παιδικο" δρακο που εχει πανω. μαρεσει η απλοτητα πιο πολυ και οχι τοσο πολυ τα σχεδια.
Logged
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2475



WWW
« Reply #31 on: October 21, 2014, 18:08:52 »

Τα καινούρια πανιά, αν κάνεις σωστή επιλογή θα σου αυξήσουν και τις επιδόσεις.

Μην το πεις πουθενά, αλλά ξέρεις πόσοι ιπτάμενοι και αυτοκινητάδες, είτε αλλαξοπίστησαν είτε έβαλαν και τα σκαφάκια στο πρόγραμμα? Μπόλικοι.

Το μεγάλο πλεονέκτημα στα ιστιοπλοϊκά είναι το σχεδόν μηδενικό κόστος συντήρησης και η κατά πολύ μικρότερη πιθανότητα μεγάλης ζημιάς. Είναι αθόρυβα και οικολογικά!
Σε ένα ελικόπτερο αν πάει κάτι στραβά  Papas
Στα αυτοκίνητα ακόμα κι αν είναι ηλεκτρικά πρέπει να αλλάζουν λάστιχα κάθε τρεις και λίγο.

Ένα κοινό που θα ήταν πολύ θετικό, είναι τα μέλη των ναυτικών ομίλων.

Ίσως κάποια στιγμή να μπορούσαμε να οργανώσουμε έναν αγώνα εκεί ώστε να γίνει πιο γνωστό, αν και είναι αρκετά μακριά

Ο μεγαλύτερος κράχτης να ξέρεις είναι η συχνή (ορθή) χρήση σε δημόσιους χώρους. Όσο περισσότεροι σε βλέπουν τόσο περισσότεροι θα βρίσκονται που θα ενδιαφερθούν.
Η Ρόδος δεν είναι κανένα μικρό κι απόμερο νησάκι και δέκα άτομα να μαζευτείτε το στήσατε το πρωτάθλημα.
Logged
Αλέξανδρος Σωτηράκης
Επικελευστής
*
Offline Offline

Posts: 27


« Reply #32 on: October 23, 2014, 03:34:42 »

Τα καινούρια πανιά, αν κάνεις σωστή επιλογή θα σου αυξήσουν και τις επιδόσεις.

λογικα θα παρω Catsails (The sails are computer cut, and made from TS40 mylar scrim with white finger patches and RG65 logo) που τα εχει το καταστημα που πηρα το ιστιοπλοικο και βγαινουν για το dragon force.

Μην το πεις πουθενά, αλλά ξέρεις πόσοι ιπτάμενοι και αυτοκινητάδες, είτε αλλαξοπίστησαν είτε έβαλαν και τα σκαφάκια στο πρόγραμμα? Μπόλικοι.

Το μεγάλο πλεονέκτημα στα ιστιοπλοϊκά είναι το σχεδόν μηδενικό κόστος συντήρησης και η κατά πολύ μικρότερη πιθανότητα μεγάλης ζημιάς. Είναι αθόρυβα και οικολογικά!
Σε ένα ελικόπτερο αν πάει κάτι στραβά  Papas
Στα αυτοκίνητα ακόμα κι αν είναι ηλεκτρικά πρέπει να αλλάζουν λάστιχα κάθε τρεις και λίγο.

Ένα κοινό που θα ήταν πολύ θετικό, είναι τα μέλη των ναυτικών ομίλων.

Ίσως κάποια στιγμή να μπορούσαμε να οργανώσουμε έναν αγώνα εκεί ώστε να γίνει πιο γνωστό, αν και είναι αρκετά μακριά

Ο μεγαλύτερος κράχτης να ξέρεις είναι η συχνή (ορθή) χρήση σε δημόσιους χώρους. Όσο περισσότεροι σε βλέπουν τόσο περισσότεροι θα βρίσκονται που θα ενδιαφερθούν.
Η Ρόδος δεν είναι κανένα μικρό κι απόμερο νησάκι και δέκα άτομα να μαζευτείτε το στήσατε το πρωτάθλημα.

και εγω για αυτον τον λογο το πηρα. λιγοτερη συντηρηση, καθολου θορυβος και γενικα μου φανηκε πιο ενδιαφερον απο ενα αυτοκινητακι πχ.. ατομα που ασχολουνται με τηλεκατεθυνομενα υπαρχουν αρκετα στο νησι. το μονο που μενει ειναι να τους πεισω και να τους κινησω το ενδιαφερον.


οριστε και οι φωτογραφιες που ειπα :

ανοιχτα πανια


κλειστα πανια


νομιζω ειναι μια χαρα.
Logged
Αλέξανδρος Σωτηράκης
Επικελευστής
*
Offline Offline

Posts: 27


« Reply #33 on: October 23, 2014, 03:36:04 »

και αλλες 2 (για καποιο λογο δεν με αφηνει να βαλω πανω απο 3 φωτογραφιες)



Logged
Dimitris Tsapelas
Hellenic Radio Sailing Division Chairman
Αντιπλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 1161



WWW
« Reply #34 on: October 23, 2014, 13:21:37 »

Το τέρμα μέσα είναι καλό, το τέρμα έξω θέλει λίγο ακόμα αλλά και έτσι όπως είναι δεν πειράζει για αρχή θα σου κόψει λίγο από την ταχύτητα του σκάφους στα πρίμα. Δεν ξέρω τι γνώσεις έχεις από ιστιοπλοΐα, αλλά για αρχή δούλεψε το έτσι προσπάθησε να καταλάβεις την γωνία του αέρα στην κάθε πλεύση και μελλοντικά κάνεις διορθώσεις. Μια λύση για να πάρεις μεγαλύτερη διαδρομή στη σκότα είναι να αλλάξεις το τύμπανο του σέρβο με ένα μεγαλύτερης διαμέτρου.
Logged
BassJunkies
Administrator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4988


So many projects to do...but not enough time!!!!


WWW
« Reply #35 on: October 23, 2014, 14:11:25 »

Εγώ βλέπω την μάτσα του φλόκου μια χαρά.
Η μάτσα της μαϊστρας είναι λίγο πιο κλειστή απ'ότι πρέπει.
Βλέπω ότι το σημείο που έχει τον χαλκά που περνάει η σκότα ή αλλιώς steeting post, είναι πολύ μπροστά σε σχέση με το σημείο που πιάνει η σκότα πάνω στην μάτσα.
Αν το χαλαρώσεις λίγο ή το φέρεις πιο πίσω προς την πρύμνη, ίσως αυξηθεί η διαδρομή για την μάτσα της μαϊστρας. Απορία
Logged
Αλέξανδρος Σωτηράκης
Επικελευστής
*
Offline Offline

Posts: 27


« Reply #36 on: October 23, 2014, 15:56:02 »

Αν το χαλαρώσεις λίγο ή το φέρεις πιο πίσω προς την πρύμνη, ίσως αυξηθεί η διαδρομή για την μάτσα της μαϊστρας. Απορία

ναι εχεις δικιο οσο πιο πισω προς την πρυμνη το φερνω αυξανεται η διαδρομη γιατι μεγαλωνει η γωνια που κανει. και οσο πιο κοντα προς την πλωρη το παιρνω τοσο κλεινει η γωνια. θα το φερω λιγο ακομα και πιστευω θα ερθει μια χαρα πια.

ευχαριστω και τους 2 Smiley
Logged
Αλέξανδρος Σωτηράκης
Επικελευστής
*
Offline Offline

Posts: 27


« Reply #37 on: October 26, 2014, 06:51:50 »

η πρωτη του πλευση λοιπον στην θαλασσα εγινε χθες χωρις προβληματα. δυστυχως καμια φωτογραφια δεν βγηκε καλη απο την GoPro γιατι τραβουσα κοντρα στον ηλιο, αλλα οριστε μια :

θα ξαναπαω πολυ συντομα και θα βγαλω καλυτερες!

οταν πηγα σπιτι βρηκα μονο 2-3 σταγονες με νερο μεσα οι οποιες πιστευω μπηκαν απο το πλυσιμο που του εκανα στο σπιτι και οχι απο την θαλασσα.υπαρχει καποιος τροπος να κανω πιο δυσκολη την εισροη νερου απο εκει που μπαινοβγαινει το σχοινι εκτος απο το λαστιχακι που εχει?
επισης εχω βαλει ενα κομματι βετεξ κατω ετσι αν μπει νερο να μην κανει βολτες μεσα οπου θελει αλλα να απορροφηθει.

Logged
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2475



WWW
« Reply #38 on: October 26, 2014, 10:01:53 »

Γενικά (κατα την γνώμη μου) ο σχεδιασμός του dragon force είναι ο καλύτερος για την μικρότερη εισροή νερού. Μου αρέσει πολύ και το σύστημα του διακόπτη, κι ας έχει αυξημένο βάρος.
Θα μπορούσες να βάλεις άλλη μια ζελατίνα ώστε τα νερά να μην τρέχουν πάνω στα λαστιχάκια, αλλά μάλλον θα βρίσκει η παραμάνα της σκότας (το σχοινί που λες).
Απο την άλλη, ανάλογα με το νερό που κρατάει η σκότα είναι απολύτως λογικό να περνάει λίγο μέσα.
Η λύση του vetex είναι πολύ καλή και δοκιμασμένη για το λίγο, τουλάχιστον, νερό.
Βεβαιώσου ότι μετά το βγάζεις απο το σκάφος κι αφήνεις τα πάντα ανοιχτά ώστε να αερίζεται αρκετά και να μην κρατάει μέσα καθόλου υγρασία.

Καλοτάξιδο.
Logged
Pages: 1 2 [3]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  




* BassJunkies
Η ηλεκτρονική φιλοξενία της κοινότητας...


...είναι μια ευγενική χορηγία της εταιρείας
Bass Junkies

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines rc-boats.gr copyright 2008-2015, All rights reserved
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών rc-boats.gr created by Kakoulidis Michael
SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal