It appears that you have not registered with Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών. To register, please click here...
RG 65 Scow
Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών
Welcome, Guest. Please login or register.
News:
 

Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: RG 65 Scow  (Read 640 times)
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2475



WWW
« on: October 05, 2014, 12:03:16 »

Εδώ και λίγες ημέρες παρακολουθώ μια κατασκευή που έχει ξανασυζητηθεί μεταξύ μας. Μιλάμε για τα σκάφη τύπου Scow που είναι πολύ ρηχά και πλατιά με πλώρη που μοιάζει με τον προφυλακτήρα του σκαραβαίου. Σε διαφορά με το παρακάτω σχέδιο η καρίνα δεν είναι canting keel, το τιμόνι είναι μέσα στο μήκος του σκάφους και απουσιάζουν οι πλαϊνές καρίνες. Αυτό που παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον εκτός της πλώρης στο συγκεκριμένο scow, είναι η απότομη γωνία που κάνει στην κάτοψη περίπου στο μήκος της μύτης του bulb και η ολόισια γραμμή μέχρι την πρύμνη.



Ο Marc Smith κάνει λοιπόν την δοκιμή σε ένα 65άρι που μάλλον θα συζητηθεί πολύ στο μέλλον, αν πετύχει.

Όλη η πορεία της κατασκευής εδώ: http://www.rcsailing.net/forum1/showthread.php?7784-rg-65-scow&s=bc479c55abc78de5638d3537b7fff098

Logged
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2475



WWW
« Reply #1 on: October 05, 2014, 12:12:18 »

Άλλες φωτογραφίες απο scow γενικά.





http://i35.photobucket.com/albums/d174/BubbleBass/scowfooty.jpg
RG 65 Scow
http://i35.photobucket.com/albums/d174/BubbleBass/IMG_2164.jpg
RG 65 Scow






Logged
Dimitris Tsapelas
Hellenic Radio Sailing Division Chairman
Αντιπλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 1161



WWW
« Reply #2 on: October 05, 2014, 15:42:05 »

Θα έχει πολύ ενδιαφέρον η κατασκευή αυτή. Στο παρελθόν είχα παρακολουθήσει mini transat scow 6,5 και δεν περίμενα να ταξιδεύουν τόσο καλά σε ανοικτή θάλασσα, πάντα πίστευα ότι θα έκοβαν σε κάθε κύμα αλλά με διέψευσαν.
Σε τόσο μικρή κλίμακα δεν ξέρω αν θα αποδώσει το ίδιο, θα χρειαστούν πολλές δοκιμές μέχρι στηθεί σωστά.
Τα σκάφη αυτά είναι περισσότερο για ανοικτές πλεύσεις και πρέπει να είναι κουπασταρισμενα για να έχουν μια καλή  ταχύτητα.
Logged
Κορδακης Κωστας
Υποπλοίαρχος
****
Offline Offline

Posts: 629


keep dreaming


« Reply #3 on: October 12, 2014, 06:54:28 »

Στο παρελθόν τα σκάφη αυτά έχουν αναφερθεί σαν σκάφη ειδικών πλευσεων.
Στον αγώνα Όμως αυτόν τα πράγματαματα αλλάζουν.
http://sailinganarchy.com/2014/05/21/fatty/
Αρχίζω να αλλάζω και εγώ τη γνώμη μου για αυτά.
Δεν παύουν να μου φαίνονται αχ Κίνα αλλά αν αποδίδουν?
Ήρθαν για να μμείνουν.
Κι αν οι επιδόσεις τους επιβεβαιωποιηθουν τότε σαν σκάφη παραγωγής θα κατακλύσουν τον κόσμο.
Είναι πολύ μμεγάλο το όφελος του εσωτερικού όγκου.
Logged
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2475



WWW
« Reply #4 on: October 12, 2014, 09:05:27 »

Για να δούμε...σήμερα θα το τρέξει κόντρα σε άλλα σκάφη για να συγκρίνει τις επιδόσεις του.
Logged
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2475



WWW
« Reply #5 on: October 21, 2014, 13:02:06 »

Από μια ματιά που έριξα στο forum υπάρχει βασικό πρόβλημα στην ισορροπία δυνάμενων.
Χρειάστηκε περισσότερο βάρος πίσω για να μην βουτάει πολύ στα πρίμα. Τοποθετώντας βάρος στην πρύμνη που αφαίρεσε από το bulb του στοίχισε σε...τούμπα 180 αλλά catamaran. Ευτυχώς οι δοκιμές γίνονται σε ποτάμι και δεν έπαθε ιδιαίτερη ζημιά στα ηλεκτρονικά.
Ένα άλλο θέμα που προέκυψε είναι ότι, όταν ένα τόσο φαρδύ σκάφος κουπαστάρει ο αέρας σπρώχνει και την γάστρα βοηθώντας στην τούμπα.

Το μοναδικό καλό που έχει μέχρι τώρα είναι ότι στρίβει διαβήτης κι αμέσως!

Στον αγώνα φυσικά οι όποιες καλές θέσεις ήρθαν μόνο από ατυχίες των συναγωνιστών του, όπως παραδέχτηκε.

Το παλεύει πάντως.
Logged
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2475



WWW
« Reply #6 on: December 30, 2014, 13:29:30 »

Ο γενικός προβληματισμός με το Scow ίσως να λυνόταν με την αντιγραφή του Fireball σε κάτι που να μοιάζει με τα σχέδια, όπως προτάθηκε απο μέλος του www.rcsailing.net.

Σήμερα όμως διάβασα για την ευτυχή κατάληξη το εν λόγω μοντέλου. Υπέστη αρκετές μετατροπές κυριώς στην γωνία προσφυγής του αέρα, ώστε να γίνει αξιόπλοο γρήγορο και σταθερό.
Αυτή τη στιγμή είναι πια το γρήγορο 65άρι στην περιοχή, ίσως και στην Ευρώπη.

Ιδού η απόδειξη.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=kAV8VWvLDyA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=kAV8VWvLDyA</a>
Logged
Pages: [1]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  




* BassJunkies
Η ηλεκτρονική φιλοξενία της κοινότητας...


...είναι μια ευγενική χορηγία της εταιρείας
Bass Junkies

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines rc-boats.gr copyright 2008-2015, All rights reserved
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών rc-boats.gr created by Kakoulidis Michael
SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal