It appears that you have not registered with Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών. To register, please click here...
2nd Flisvos Marina Cup 2017, για σκάφη κλάσης Marblehead
Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών
Welcome, Guest. Please login or register.
News:
 

Pages: 1 [2]   Go Down
  Print  
Author Topic: 2nd Flisvos Marina Cup 2017, για σκάφη κλάσης Marblehead  (Read 546 times)
Abi
Associate Administrator
Πλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2346



WWW
« Reply #15 on: May 09, 2017, 10:52:45 »

Τι εννοείς όταν λές:
Επισημαίνω ότι στους διεθνείς αγώνες τα τρία κιλά που φοράμε εμείς για αυτούς είναι ανήκουστο!!
Στο δικό μου σκάφος, για παράδειγμα, ο κατασκευαστής δίνει τρία κιλά έρμα. Εαν βάλεις περισσότερο ή λιγότερο αλλάζεις την ίσαλο και την συμπεριφορά του σκάφους!
Ο Bantoc πουλάει έρμα 3,6 κιλά για Μ και 10 rater αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα κάνει για όλα τα σκάφη.
Συμφωνώ ότι σε πολλά μίλια αέρα είναι καλύτερο το μεγαλύτερο έρμα αλλά, για λύσε μου μια απορία.......όταν προχθές σου έσπασε η μάτσα της μεγίστης, τι διαφορά θα έκανε το μεγαλύτερο έρμα ??? Απορία???
Την ίδια ημέρα, όταν σε 'μένα σχίστικαν τα πανιά στα μπουντούζια κι έσπασε το bowsie του αετού , σε τι θα με οφελούσε η καλύτερη ισορροπία του σκάφους  ??? Απορία???
Το να φτιάξεις ένα πανί C είναι πολύ πιο εύκολο και οικονομικό απο τα Α και Β. Δεν σε απασχολεί τόσο το βάρος του πανιού και του καταρτιού μιας και υπάρχει υπερ του δέοντως δύναμη απο τον αέρα.
Όταν έγραψα ότι
δεν είναι πλέον δυνατόν να κάνουμε αγώνες χωρίς να έχουμε μέχρι και πανιά “C”.
αναφερόμουνα στο γεγονός ότι πολλοί απο εμάς δεν έχουμε ΚΑΝ πανιά Β!!! Σε παλαιότερες δε συζητήσεις, που είχα κάνει για τα C, μου είχαν απαντήσει  "και πόσες φορές νομίζεις ότι θα τα χρησιμοποιήσεις?"
Όπως ανέφερα λοιπόν η περασμένη χρονιά απέδειξε ότι τελικά "περισσότερες απ' ότι πιστεύαμε".
Και θα μου πείς ότι έχουμε γράψει πως πάνω απο ?? μίλια ακυρώνεται ο αγώνας αλλά, όταν πια συναντάμε συχνότερα τέτοιες συνθίκες και απ' ότι φαίνεται δεν θέλουμε να χάνουμε αγωνιστικές καλό θα ήταν να προσαρμοστούμε.

Το έρμα είναι μια άλλη συζήτηση, εξίσου σημαντική αλλά, εντελώς διαφορετική απο την αναφορά μου στα πανιά. Company
Logged
Cataman
The Cameramantzis
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 6034


Kosmas (Cataman) TSATAL0GL0Y


WWW
« Reply #16 on: May 10, 2017, 16:29:29 »

Πολλά συγχαρητήρια σε όλους γιαυτό τον αγώνα. Εγώ δυστυχώς δεν μπόρεσα να παρευρεθώ.
Ψάρεψα από την σελίδα του HIT Fm στο facebook δύο μικρά βιντεάκια όπου φαίνεστε στο βάθος:

https://www.facebook.com/hit889.gr/videos/1415742705153146/
https://www.facebook.com/hit889.gr/videos/1415742655153151/

Και εδώ το Gothic του Χρήστου με το σήμα του HIT:
https://www.facebook.com/hit889.gr/photos/a.681396398587784.1073741829.594494173944674/1415742911819792/?type=3&theater
Logged
Dimitris Tsapelas
Hellenic Radio Sailing Division Chairman
Αντιπλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 1142



WWW
« Reply #17 on: July 29, 2017, 21:03:49 »

Σχετικό δημοσίευμα στο τεύχος 130 σελ. 9 του περιοδικού Ιστιοπλοϊκός κόσμος

http://istioploikoskosmos.gr/wp-content/uploads/2017/07/ik130.pdf
Logged
Pages: 1 [2]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  




* BassJunkies
Η ηλεκτρονική φιλοξενία της κοινότητας...


...είναι μια ευγενική χορηγία της εταιρείας
Bass Junkies

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines rc-boats.gr copyright 2008-2015, All rights reserved
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών rc-boats.gr created by Kakoulidis Michael
SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal