It appears that you have not registered with Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών. To register, please click here...
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΝΙΤΡΟ
Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών
Welcome, Guest. Please login or register.
News:
 

Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΝΙΤΡΟ  (Read 164 times)
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΣΤΑΜΑΤΗΣ
Ναύτης
*
Offline Offline

Posts: 3


« on: June 01, 2019, 23:29:17 »

Καλησπέρα σε όλη την παρέα ,

Είναι σχετικά καινούριος στον χώρο του Ναυτομοντελισμού. Πρόσφατα έγινα κάτοχος ενός supervee 27 nitro.

Eπειδή η χρήση προορίζεται να γίνει κατα κύριο λόγο σε θάλασσα υπάρχει κάποιος γενικός οδηγός σχετικά με την συντήρηση του κινητήρα μετά απο κάθε χρήση ;

Xρειάζεται για παράδειγμα "λύσιμο " του κινητήρα μετά απο κάθε χρήση και πλύσιμο με γλυκό νερό;

Xρήση wd40 ενδείκνυται ;

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά
Logged
Χρήστος Λάρδης
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 4704


« Reply #1 on: June 02, 2019, 11:14:47 »

Γεια σου φίλε.
Καλώς όρισες στην παρέα.
Το λύσιμο και μοντάρισμα ενός κινητήρα δεν είναι απλό πράγμα. Απαιτεί μεγάλη προσοχή και εμπειρία. Δεν θα το συνιστούσα γιατί συχνά είναι η αιτία προβλημάτων και σοβαρών ζημιών.
Μια καλή λύση είναι το γενικό πλύσιμο του σκάφους με γλυκό νερό για να φύγει το αλάτι, αφού πρώτα έχει αφαιρεθεί η μπαταρία και έχει εξασφαλισθεί η στεγανότητα του χώρου των ηλεκτρονικών. Στη συνέχεια αφαιρείς το καύσιμο από όλο το κύκλωμα και τον κινητήρα. Βγάζεις το μπουζί και προσθέτεις λίγο από το ειδικό after run λάδι και γυρίζεις, με το χέρι, μερικές στροφές ώστε να περάσει και στο κάρτερ για λιπανθούν και τα ρουλεμάν του στροφάλου. Πάντοτε χωρίς το μπουζί. Επίσης βάζεις δυο σταγόνες και στα κινητά μέρη του καρμπυρατέρ (και το καλής ποιότητας λάδι των αυτοκινήτων κάνει).
Αν πρόκειται να μείνει για πολύ καιρό αχρησιμοποίητο, προσωπικά βγάζω το μπουζί και σχεδόν γεμίζω μέχρι τη μέση τον κινητήρα με λάδι αυτοκινήτου. Κάθε τόσο γυρίζω με το χέρι μια δυο στροφές. Είναι μια δοκιμασμένη μέθοδος. Φυσικά πριν το ξαναχρησιμοποιήσω αφαιρώ όλο το λάδι.
Επίσης χρειάζονται καθάρισμα τα φισάκια των ηλεκτρονικών και ψέκασμα με το ειδικό σπρέυ συντήρησης των ηλεκτρικών κυκλωμάτων.
Χρειάζεται φροντίδα και ο άξονας της προπέλας. Καθάρισμα και ελαφρό γρασάρισμα με γράσο θαλάσσης.
Logged
Alεxαndros Kαtsiouλis
Επικελευστής
*
Offline Offline

Posts: 27


« Reply #2 on: July 21, 2019, 11:41:20 »

ο Χρήστος το κάλυψε σωστά απλά να πω ότι το WD40 δεν ενδείκνυται για κάποιους κινητήρες (π.χ. Novarossi) γιατί έχουν ένα ειδικό σιλικονούχο υλικό στον στρόφαλο που αλλοιώνεται.
Οπότε καλύτερα μην βάζεις WD40.
Logged
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΣΤΑΜΑΤΗΣ
Ναύτης
*
Offline Offline

Posts: 3


« Reply #3 on: September 08, 2019, 11:42:50 »

Χρήστο και Αλέξανδρε , σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!
Logged
Pages: [1]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  




* BassJunkies
Η ηλεκτρονική φιλοξενία της κοινότητας...


...είναι μια ευγενική χορηγία της εταιρείας
Bass Junkies

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SMFAds for Free Forums
rc-boats.gr copyright 2008-2015, All rights reserved
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών rc-boats.gr created by Kakoulidis Michael
SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal