It appears that you have not registered with Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών. To register, please click here...
2ος Χειμερινός Αγώνας Marblehead 2019-20
Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών
Welcome, Guest. Please login or register.
News:
 

Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: 2ος Χειμερινός Αγώνας Marblehead 2019-20  (Read 158 times)
Abi
Associate Administrator
Αρχιπλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2662



WWW
« on: February 10, 2020, 18:08:07 »

Η Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών προκηρύσσει τον "2ο Χειμερινό Αγώνα Marblehead 2019-20" για τηλεκατευθυνόμενα ιστιοπλοϊκά σκάφη κλάσης Marblehead που θα διεξαχθεί την Κυριακή 23/2/202016/2/2020

1.   ΚΑΝΟΝΕΣ
Οι αγώνες θα διέπονται από:
1.1   Τους Κανόνες Αγώνων Ιστιοπλοΐας RRS 2013-2016 όπως τροποποιούνται από το παράρτημα Ε για τα τηλεκατευθυνόμενα σκάφη.
1.2   Τους κανόνες Marblehead class rules 2018.
1.3   Την προκήρυξη αγώνων του πρωταθλήματος 2019-2020
1.4   Τις παρούσες οδηγίες πλου
1.5   Τυχόν τροποποιήσεις των οδηγιών πλου με έκτακτες ανακοινώσεις

2.   ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Οι ανακοινώσεις στους αγωνιζόμενους θα δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Κοινότητας Ναυτομοντελιστών www.rc-boats.gr στο σχετικό θέμα.

3.   ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΛΟΥ

3.1   Κάθε αλλαγή στις οδηγίες πλου θα ανακοινώνεται πριν από τις 10:00 της ημέρας στην οποία θα τεθεί σε εφαρμογή.
3.2   Αλλαγές στο πρόγραμμα των αγώνων θα ανακοινώνονται εγκαίρως στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Κοινότητας Ναυτομοντελιστων www.rc-boats.gr στο σχετικό θέμα.

4.   ΣΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΤΕΡΙΑ
   Όλα τα σήματα στη στεριά θα είναι προφορικά, ηχογραφημένα και με ήχους.

5.   ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ

5.1   Θα πραγματοποιηθούν τουλάχιστον 3 ιστιοδρομίες για να θεωρηθεί έγκυρος ο αγώνας.
5.2   Δε θα πραγματοποιηθούν περισσότερες από 15 ιστιοδρομίες.
5.3   Η προγραμματισμένη ώρα για το προειδοποιητικό σήμα της πρώτης ιστιοδρομίας είναι 11:00 π.μ.
5.4   Για να ειδοποιηθούν τα σκάφη ότι μια νέα ιστιοδρομία θα ξεκινήσει σύντομα, θα επιδεικνύεται με ένα προφορικό και ηχητικό σήμα τουλάχιστον τέσσερα λεπτά πριν το προειδοποιητικό σήμα.

6.   ΠΕΡΙΟΧΗ ΙΣΤΙΟΔΡΟΜΙΩΝ

Οι ιστιοδρομίες θα διεξαχθούν σε σημείο που δεν έχει οριστεί ακόμη και θα ανακοινωθεί την Παρασκευή ή Σάββατο ανάλογα με τις προβλέψεις της ΕΜΥ και την προσβασιμότητα στον χώρο.

7.   ΔΙΑΔΡΟΜΗ

7.1   Η διαδρομή που θα ακολουθήσουν τα σκάφη θα είναι όρτσα πρίμα ή όρτσα πρίμα με πόρτα ή τρίγωνο.
7.2   Η διαδρομή θα αποφασιστεί από την επιτροπή αγώνων ανάλογα των συνθηκών και θα υποδειχτεί εγκαίρως πριν το προπαρασκευαστικό σήμα εκκίνησης της πρώτης ιστιοδρομίας.

8.   ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΡΟΦΗΣ

8.1   Τα σημεια στροφης θα αφεθουν όλα αριστερα.
8.2   Εάν επιλεγει διαδρομη με πορτα τοτε στα πριμα το αριστερο σημειο θα αφεθει αριστερα και το δεξι δεξια.

9.   ΕΚΚΙΝΗΣΗ

9.1   Τα σημεία της εκκίνησης θα είναι κίτρινη σημαδούρα στο αριστερό άκρο και πορτοκαλί στο δεξί άκρο.

10.   ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ

10.1   Τα σημεία του τερματισμού θα είναι ίδια με αυτά της γραμμής εκκίνησης.

11.   ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΝΩΝ

11.1   Ο κανόνας 44.1 τροποποιείται έτσι ώστε η ποινή δύο στροφών αντικαθίσταται από ποινή μίας στροφής που περιλαμβάνει μια αναστροφή και μια υποστροφή ( παράρτημα Ε 4.4)
11.2   Η ποινή για παραβάσεις των οδηγιών πλου και των κανονισμών των κλάσεων μπορεί να είναι μικρότερη από ακύρωση κατά την κρίση της επιτροπής ενστάσεων.

12.   ΧΡΟΝΙΚΑ ΟΡΙΑ

12.1   Εάν ένα σκάφoς δε τερματίσει μέσα σε 10 λεπτά αφού το πρώτο σκάφος ολοκληρώσει τη διαδρομή και τερματίσει θα βαθμολογηθεί DNF χωρίς ακρόαση. Αυτό αλλάζει τους κανόνες 35, Α4 και Α5.
12.2   Μετά την ολοκλήρωση της 5ης και της 10ης ιστιοδρομίας θα τηρηθεί χρόνος δεκαπέντε λεπτών για επισκευές ή αντικατάσταση μπαταριών.

13.   ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

13.1   Θα ισχύει το σύστημα χαμηλής βαθμολογίας.
13.2    (α)Πρέπει να ολοκληρωθούν τρεις ιστιοδρομίες ώστε ο αγώνας να είναι έγκυρος.(β) Δεν θα πραγματοποιηθούν περισσότερες από 15 ιστιοδρομίες
13.3   (α) Εάν ολοκληρωθούν λιγότερες από έξι ιστιοδρομίες η βαθμολογία ενός σκάφους θα είναι το σύνολο των βαθμών σε όλες τις ιστιοδρομίες. (β) Εάν ολοκληρωθούν από έξι έως και εννέα ιστιοδρομίες η βαθμολογία ενός σκάφους θα είναι το σύνολο των βαθμών του σε όλες τις ιστιοδρομίες εξαιρουμένης της χειρότερης. (γ) Εάν ολοκληρωθούν από δέκα έως και δεκαπέντε ιστιοδρομίες η βαθμολογία ενός σκάφους θα είναι το σύνολο των βαθμών του σε όλες τις ιστιοδρομίες εξαιρουμένων των δυο χειρότερων.

14.   ΑΛΛΑΓΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ  Ή ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

14.1   Αλλαγή Κυβερνήτη δεν θα επιτρέπεται σε καμία περίπτωση.
14.2   Αντικατάσταση κατεστραμένου ή απωλεσθέντος εξοπλισμού ή γάστρας κατά την διάρκεια της ημέρας δε θα επιτρέπεται χωρίς την άδεια της επιτροπής αγώνων.
14.3   Η αντικατάσταση μπαταριών επιτρέπεται ανά πάσα στιγμή με μπαταρίες όμοιου βάρους.

15.   ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ

 Ένα σκάφος ή ο εξοπλισμός του μπορεί να ελεγχθεί οποιαδήποτε στιγμή για συμμόρφωση με τους κανονισμούς της κλάσεως και τις οδηγίες πλου. Στη θάλασσα ένας ελεγκτής εξοπλισμού ή καταμετρητής της επιτροπής αγώνων μπορεί να οδηγήσει ένα σκάφος αμέσως στο χώρο που θα του υποδείξει για έλεγχο.

16.   ΑΣΦΑΛΕΙΑ

16.1   Όλα τα σκάφη θα πρέπει να φέρουν στην πλώρη τους προστατευτικό συγκρούσεων ( Bow Bumper) από ελαστομερές υλικό.
16.2   Το προστατευτικό υλικό αυτό θα πρέπει να τηρεί τις προδιαγραφές που ορίζουν οι κανονισμοί κλάσης.
16.3   Σκάφη που δεν συμμορφώνονται με τις παραγράφους 16.1 και 16.2 δεν θα τους επιτρέπεται να βρίσκονται κοντά στον χώρο του στίβου.

17.   ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δεν θα υπάρχει διαφήμιση.

18.   ΡΥΠΑΝΣΗ

Τα σκάφη και οι κυβερνήτες δεν πρέπει να ρυπαίνουν τη θάλασσα.

19.   ΕΠΑΘΛΑ

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση του αγώνα θα απονεμηθούν έπαθλα στους τρεις πρώτους της γενικής βαθμολογίας.

20.   ΑΠΟΚΗΡΥΞΗ ΕΥΘΥΝΗΣ
Όλοι οι συμμετέχοντες  αγωνίζονται σύμφωνα με το θεμελιώδη κανόνα 4.
Ο διοργανωτής και οι Επιτροπές δε φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για οτιδήποτε συμβεί σε άτομα ή πράγματα τόσο στη στεριά όσο και στη θάλασσα κατά την διάρκεια του αγώνα. Βλέπε τον κανόνα 4 «Απόφαση για συμμετοχή σε αγώνα». Η διοργανώτρια αρχή δεν αποδέχεται καμία ευθύνη για ζημία υλικών ή τραυματισμό ή θάνατο που δύναται να υποστεί κανείς από γεγονότα συναφή πριν, ή κατά την διάρκεια, ή μετά από την διοργάνωση.

21.   ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, μόνο στην ιστοσελίδα www.rc-boats.gr
Logged
Abi
Associate Administrator
Αρχιπλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2662



WWW
« Reply #1 on: February 10, 2020, 18:21:03 »

Η αναγγελία του αγώνα γίνεται πολύ νωρίτερα, από το συνηθισμένο, διότι χρειάζεται να ξέρουμε τον αριθμό των παρευρισκομένων ώστε να κανονίσουμε τα κομμάτια της πίτας. Παρακαλώ πολύ δηλώστε συμμετοχή το συντομότερο (και τους συνοδούς/κηδεμόνες σας)
Η προμήθεια της πίτας είναι ευγενική χορηγία του Χρήστου Λάρδη. Αναζητήται χορηγός του δώρου, παρακαλώ επικινωνίστε με την επιτροπή (Abi)

Αρχικά ως τόπος διεξαγωγής ορίζεται η Μαρίνα Δ (Φάληρο/Καλλιθέα) αλλά η τελική απόφαση θα παρθεί την προηγουμένη Σάββατο 22/2.


Παρακαλώ δηλώστε συμμετοχή:

Επιτροπή:
1. Abi
2.
3.

Αγωνιζόμενοι:

1. Κατηγορία: Μ
   Αριθμός ιστίου:GRE
   Σκάφος/τύπος:
   Κυβερνήτης:

2. Κατηγορία: Μ
   Αριθμός ιστίου:GRE
   Σκάφος/τύπος:
   Κυβερνήτης:

3. Κατηγορία: Μ
   Αριθμός ιστίου:GRE
   Σκάφος/τύπος:
   Κυβερνήτης:
Logged
Abi
Associate Administrator
Αρχιπλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2662



WWW
« Reply #2 on: February 10, 2020, 21:10:13 »

ΠΡΟΣΟΧΗ
Αφού έχουν χαθεί πολλοί αγώνες κάνουμε προσπάθεια να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα γίνεται σε αυτούς που κάνουμε.
Για να μπορέσουν να έρθουν και κάποιοι που έχουν άλλες υποχρεώσεις στις 23 προτάθηκε να μετατοπιστεί στις 16/2

Ποιοι έιναι ΟΚ για 16/2 ?
Παρακαλώ ψηφίστε/δηλώστε συμμετοχή

1.Βαγγέλης Καφετζιδάκης
2. Κώστας Καφετζιδάκης

3. Χρήστος Κυφίδης
4. Αλέξανδρος Ραυτόπουλος
5. Δικαίος Παπαμαύρος
Logged
Abi
Associate Administrator
Αρχιπλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2662



WWW
« Reply #3 on: February 11, 2020, 13:15:27 »

Μετά απο συζητήσεις είναι μάλλον καλύτερα να γίνει η Πίτα μια Τετάρτη απόγευμα.
Εν αναμονή λοιπόν οριστικής ημερομηνίας για τον αγώνα και ξεχωριστά για την Πίτα.
Logged
Alexandros R.
Αρχικελευστής
**
Offline Offline

Posts: 105


« Reply #4 on: February 11, 2020, 14:34:17 »

Καλημέρα παιδιά.

Εγώ θα πρότεινα αυτή την Κυριακή που θα έχει υπέροχο καιρό και θα είναι και ο Χρήστος.

Φιλιά!

GRE 69
Logged
Abi
Associate Administrator
Αρχιπλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2662



WWW
« Reply #5 on: February 14, 2020, 13:10:32 »

Ποιοι έιναι ΟΚ για 16/2 ?

Ο καιρός δίνει προς το παρόν 4-5 μποφόρ. Άρα αποκλείουμε το Πορτο Ράφτη και μιλάμε για Μαρίνα Δ, όπου εάν βρούμε τα σκούρα μπαίνουμε στο κανάλι.


Παρακαλώ ψηφίστε/δηλώστε συμμετοχή

1. Αθανάσιος Κυφίδης
2. Πέτρος Μιναϊδης
3. Χρήστος Κυφίδης
4. Αλέξανδρος Ραυτόπουλος
5. Δικαίος Παπαμαύρος
6. Χρηστος Λάρδης
7. Νίκος Αργυριάδης
8.
Logged
Abi
Associate Administrator
Αρχιπλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2662



WWW
« Reply #6 on: February 15, 2020, 19:12:58 »

Ο αγώνας ισχύει για Κύριακή 16/2 στη Μαρίνα Δ. Να έχετε οποσδήποτε μαζί σας πανιά "Β"
Logged
nikospap
Κελευστής
*
Offline Offline

Posts: 13


« Reply #7 on: February 15, 2020, 19:31:34 »

Παρακαλώ ψηφίστε/δηλώστε συμμετοχή

1. Αθανάσιος Κυφίδης
2. Πέτρος Μιναϊδης
3. Χρήστος Κυφίδης
4. Αλέξανδρος Ραυτόπουλος
5. Δικαίος Παπαμαύρος
6. Χρηστος Λάρδης
7. Νίκος Αργυριάδης
8. Νίκος Παπαγιαννακόπουλος
Logged
Abi
Associate Administrator
Αρχιπλοίαρχος
*****
Offline Offline

Posts: 2662



WWW
« Reply #8 on: February 17, 2020, 11:25:25 »

Εαν κατα τα λεγόμενα (μακριά ακόμα) ο καιρός την ερχόμενη Κυριακή είναι χάλια, τότε κάναμε ΠΟΛΥ καλά που τον μεταφέραμε για χθές.
Βέβαια, το ίδιο είπαν και χίλιοι μύριοι "ψαράδες" όπου (μάταια) κυνηγούσαν λούτσους και λαυράκια σε μέγεθος μίνι υποβρυχίου.
Ο ήλιος κρύφτηκε 1-2 φορές απο μεγάλα σύνεφα που όμως δεν έφεραν ούτε ψιχάλα.
Θα μπορούσαμε να κάνουμε τον αγώνα στο κανάλι, όπου θα μπορούσαμε να έχουμε την εκκίνηση/τερματισμό σε ιδανική θέση και να τρέχουμε όρτσα-πρίμα, ίσως με μια offset.
Ο αέρας εκεί ήταν πολύ πιο σταθερός αλλά και πιο δυνατός, οπότε με σύντομη ψηφοφορία στήσαμε στο γνωστό σημείο. Με χαρά διαπιστώσαμε ότι ό "ψαράς" που ήταν κυριολεκτικά στή μέση, αποφάσισε, απο μόνος του, να μετακινήθεί προς την μεριά του καναλιού. Όποιος κι ήταν τον ευχαριστούμε θερμά.
Πιο ανοιχτά υπήρχαν ήδη δυο σημαδούρες όπου έκαναν προπόνηση οι ΑΜΕΑ. Μέχρι να πάρουμε απόφαση πού θα πάμε, προστέθηκαν πιο κοντά μας και οι αρχάριοι των Optimist.
Καταφέραμε να στήσουμε ένα τριγωνικό στίβο (με την εκκίνηση/τερματισμό στην μέση του) που με τις ενναλαγές του αέρα δεν είχε έντονες μονομπρατσάδες.

Αγαπητοί φίλοι, όταν είπαμε να κάνουμε κάτι, για να σταματήσει το σερί του Αλέξανδρου, εννοούσαμε να βελτιώσετε να σκάφη σας. Νομίζω ότι το παρακάνατε. Κάποιος τον κλείδωσε για μισή ώρα στο ασανσέρ κι όταν με τα πολλά κατάφερε να έρθει (εντός ώρας, λόγω της καθυστέρησης στο στήσιμο του στίβου) έσπασε το ολοκαίνουριο σκάφος του. Papas
Τα "μάγια" όμως είχαν ανεξέλεκτες παράπλευρες επιδράσεις και απο τα επτά σκάφη που ήρθαν έμειναν στο τέλος μόνο τρία!!!
Οι δυο Νίκοι βρέθηκαν να αγωνίζονται για το ποιός θα δυσκολέψει τον (έχει μοναξιά στην κορυφή) Χρήστο Κ.
Παρότι οι τελευταίες ιστιοδρομίες πραγματοποιήθικαν με το βάθρο μόνο, μπορούμε να πούμε ότι ήταν εξίσου όμορφοι και συναρπαστικοί.

Mirko και Δικαίος έλαμψαν δια της παρουσίας τους......άνευ σκάφους, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι ο νέος χώρος είναι πιο προσφιλής σε πολλούς. Αναμένουμε απο τον νέο επαγγελματία φωτογράφο (Δικαίο) τα "πειστήρια του εγκλήματος" σε φωτό και βίντεο.
Ο Γιώργος προτίμησε να σμιλέψει οπίσθια πηγαίνοντας για ποδηλασία πφφφφ σιγά! Όπως είπε και ο φιλόσοφος...."τα κιλά κόποις κτώνται" ποιός είμαι εγώ να του πάω κόντρα?
Ο Γρηγόρης δήλωσε (εκ των υστέρων) ασθενής, αλλά υπάρχουν υποψίες για  Slap λόγω κοινωνικών υποχρεώσεων.
Ευχαριστούμε τον Νίκο Π. για την όπως πάντα πολύτιμη βοήθεια του στο στήσιμο-ξεστήσιμο του στίβου.

Έχουμε κλείσει ένα χρόνο χρήσης της βάρκας του Νίκου Α. με την μηχανή και μπαταρία του Forum. Βλέποντας βίντεο στο Youtube με παρόμοιες χρήσεις της ίδιας μηχανής, οφείλω να ομολογήσω ότι ίσως να τα παρακάναμε στην αγορά της μπαταρίας. Χθές, με δύο άτομα στην βάρκα, ταχύτητες στο 4-5(που είναι το max) και διασώσεις με αέρα, η φόρτηση δεν έπεσε παρά μια μόνο γραμμή. Δεν την έχουμε δει ποτέ, να πέφτει κάτω απο το μισό.
Η ζωή μας έχει γινεί ΠΟΛΥ πιο γρήγορη κι εύκολη στο στίσημο των στίβων και τις διασώσεις.
Μένει μόνο, να βρούμε ένα καλύτερο τρόπο μεταφοράς των διασωθέντων σκαφών ώστε να μην κινδυνεύουν με ζημιές και να μην προκαλούν οχτάρια στο (ελαφρύ) φουσκωτό όταν γεμίζουν τα πανιά τους αέρα.
Στο ακόλουθο βίντεο βλέπουμε μια πολυ ενδιαφέρουσα κατασκευή με την χρήση της ίδιας μηχανής.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=C6dcbw5L6fo" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=C6dcbw5L6fo</a>

Ακολουθούν τα αποτελέσματα της χθεσινής αγωνιστικής.

Logged
Alexandros R.
Αρχικελευστής
**
Offline Offline

Posts: 105


« Reply #9 on: February 19, 2020, 13:36:59 »

Προς αποφυγή !!

Ο λόγος εγκατάλειψης του αγώνα από το RUSH GRE 69.

Σχίστηκε το Main sheet post αφού πρώτα πέταξε το μπρούτζινο χιτωνιάκι..   
Logged
Δικαίος Παπαμαύρος
Επικελευστής
*
Offline Offline

Posts: 25


« Reply #10 on: February 20, 2020, 23:34:05 »

Άργησα λίγο... αλλά ανέβασα ένα από τα βίντεο εδώ

https://www.youtube.com/watch?v=MCxZm9Y7CT4

Είναι μια από τις τελευταίες ιστιοδρομίες, με λίγες συμμετοχές αλλά ... νομίζω ότι όσοι δεν ήρθαν, θα ζηλέψουν
Logged
Pages: [1]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  




* BassJunkies
Η ηλεκτρονική φιλοξενία της κοινότητας...


...είναι μια ευγενική χορηγία της εταιρείας
Bass Junkies

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SMFAds for Free Forums
rc-boats.gr copyright 2008-2015, All rights reserved
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών rc-boats.gr created by Kakoulidis Michael
SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal