It appears that you have not registered with Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών. To register, please click here...
Steam engine by POLISMAN !!!
Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών
Welcome, Guest. Please login or register.
News: Η Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών σας εύχεται Καλό Καλοκαίρι
 

Pages: 1 ... 9 10 [11] 12   Go Down
  Print  
Author Topic: Steam engine by POLISMAN !!!  (Read 13699 times)
polisman1941
Πλοίαρχος
******
Offline Offline

Posts: 2306



WWW
« Reply #150 on: August 26, 2010, 08:48:13 »

http://www.southernsteamtrains.com/manual/fuelsystems.htm

λινκ απο τον τρενομοντελισμο αλλα αρκετα σαφες σχετικα με τα burners .
Logged
Maheras Dimitrios
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 763


Talent unshared is talent wasted


« Reply #151 on: August 28, 2010, 03:26:32 »

Νικολα αν καταλαβα καλα σε προηγουμενο ποστ εψαχνες για κατι ηλεκτρικη (heater) αντισταση 12v
για να αποφιγης τα φλογιστρα στο boiler.Αν ειμαι σωστος και γνωριζεις μερικα στοιχεια οπως
1  ποσοτητα νερου που θελεις να ζεστανεις
2  σχημα αντιστασης  (στρογγιλη, πλακε η οτι αλλο σχημα.
3  και το μεγεθος της μπαταριας σε Αh
μπορω να σου φτιαξω μερικες αντιστασεις τσαμπα...
Logged
polisman1941
Πλοίαρχος
******
Offline Offline

Posts: 2306



WWW
« Reply #152 on: August 28, 2010, 08:21:44 »

H βασικη ιδεα ηταν η εξης  , με ενα τετοιο συστημα και με δεδομενο  οτι οι μπαταριες πλεον ειναι παναλαφρες και με σχετικα μεγαλη χωρητικοτητα  μπορουμε να πετυχουμε απλοποιηση  της κατασκευης  και να  την υποδεχθει (καποια στιγμη ) ενα σκαφακι  ανετα και χωρις περιττο ογκοκαι βαρος (σε σχεση με  δοχεια βουτανιου)  .
     Η αντισταση θα πρεπει οχι απλα ν αθερμαινει το νερο αλλα να το βραζει (εχω δει οτι υπολογιζεται με καποιο τροπο η αποδοση της σε w αναλογα με τον αγκο του νερου ) .  Η αντισταση θα πρεπει να ειναι στρογγυλη  ωστε να μπαινει μεσα σε μια υποδοχη (αυλο)  . Το νερο  ειναι μισο λιτρο  το πολυ και μπαταρια  11.1v 3500mah. Ειναι εφικτη μια τετοια διαταξη η' το παω μακρυα?
     Η φλογα εχει αλλη μαγεια  αλλα για να τα απλουστευουμε τα πραματα  , ο  ατμος δεν ειναι το αντικειμενο   που αναζηταμε ασχετα με τον τροπο που θα τον δημιουργησουμε?

    οπως καταλαβατε εφαρμογη σε σκαφακι αργει ακομα... μακρυνο το προτζεκτ...
Logged
Τσαλικης Μιχαλης
2nd Mate finaly
Σημαιοφόρος
***
Offline Offline

Posts: 281



« Reply #153 on: August 28, 2010, 16:37:58 »

η αποψη μου ειναι καλητερα να χρησιμοποιησεις φωτια και να φτιαξεις το καζανι ετσι ωστε ειτε να περναει η φωτια με σωληνοσεις μεσα απο το νερο σχ.Α ειτε να περναει το νερο μεσα απο την φωτια σχ.Β ετσι και στης δυο περιπτωσεις θα μπορεις να εκμταλευτεις τα καυσαερια ως εξης μεσα απο τον σωληνα των καυσαεριων μπορει να περναει ο σωληνας του ατμου για να ξαναζεστενεται ο ατμος πριν φτασει στα εμβολα ετσι διατηρεις, η ακομα πετυχενεις καλυτερη πιεση του συστηματος αφου στη ουσια υπερθερμενεις τον ατμο ( και για τις διαστασεις που μιλαμε τα καυσαερια δεν προλαβενουν να χασουν πολυ θερμοτητα οποτε κανουν καλη δουλεια) και αποφευγεις τυχον υγροποιηση του ατμου πριν φτασει στα εμβολα, δηλαδη εχεις ξηρο υπερθερμο ατμο.

Α


Β

Logged
Maheras Dimitrios
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 763


Talent unshared is talent wasted


« Reply #154 on: August 28, 2010, 17:31:25 »

Ελλαδα γεια σου

Νικο η δεφτερη φωτο του Μιχαλη ειναι η καλιτερη παντα με την δικημου αποψη.
Αν ομως νομιζεις οτι με καπια αντισταση θα εχεις καλιτερο αποτελεσμα θα σου κανω σπεσιαλ παραγγελια.
Ριξε μια ματια εδω.  www.meltdesign.com   μπορει να φτασεισ μεχρι 750 F



Το παρακατο site ειναι χρησιμο για μετατροπες
http://www.towerhobbies.com/help/convcalcs.html
Logged
Vasilis Pahopos
Καπτα-Βασιλης
Υποπλοίαρχος
****
Offline Offline

Posts: 666



« Reply #155 on: August 28, 2010, 17:42:58 »

ελα ρε τσαλικη με τους λεβητες σου!!ειδες οταν διαβαζες καλα ναυτικες μηχανες? Lip Sealed
Logged
Τσαλικης Μιχαλης
2nd Mate finaly
Σημαιοφόρος
***
Offline Offline

Posts: 281



« Reply #156 on: August 28, 2010, 17:57:25 »


Νικο η δεφτερη φωτο του Μιχαλη ειναι η καλιτερη παντα με την δικημου αποψη.


Συμφωνω και γω κυριε δημητρη γιατι ετσι μπορει να τροφοδοτει τον λεβητα με συγγυνονουντα δοχεια απο εξωτερικη δεξαμενη καταφερνοντας ετσι να ελεγχει την σταθμη του νερου στο συστημα αλλα και να υπολογιζει την σταθμη μεσα στους αυλους στο λεβητα.
Logged
Maheras Dimitrios
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 763


Talent unshared is talent wasted


« Reply #157 on: August 28, 2010, 18:23:34 »

Αν βαλη λεβητα με φλογιστρο και ενα high pressure fuel injection pump 4 race car 12V($80/130)για ανεφοδιασμο νερου χωρεις να ζβινη τον λεβητα νομιζω οτι θα υπαρχει μεγαλη διαρκεια πλεφσης
Logged
Τσαλικης Μιχαλης
2nd Mate finaly
Σημαιοφόρος
***
Offline Offline

Posts: 281



« Reply #158 on: August 29, 2010, 01:37:32 »

αν εννοητε να στελνει νερο με την αντλια μεσα στο λεβητα νομιζω οτι ειναι επικυνδινο να μην φτασει το νερο εκει που υποτειθεται οτι υπαρχει ατμος ενω με τα συγγυνονουντα δοχεια εκει που ειναι η σταθμη στη δεξαμενη εκει  θα ειναι και η σταθμη στους αυλους μεσα στο λεβητα.
Logged
polisman1941
Πλοίαρχος
******
Offline Offline

Posts: 2306



WWW
« Reply #159 on: September 08, 2010, 14:54:07 »

Σκεπτομενος οτι  οι απωλειες  ειναι σημαντικες και  υστερα απο ερευνα  εμαθα το εξης. Οποιαδηποτε κατασκευη καζανιου βελτιωνεται δραματικ ααν μονωθει το καζανι. Η διαφορα θερμοκρασιας καζανιου και περιβαλλοντος   ειναι παντα τετοι απου οι απωλειες  ειναι  παντα σημαντικες   ακι κρισιμες ειδικα σε τετοιες μικρες κατασκευες .
     Οποτε εμαθα οτι τις καλυτερες ιδιοτητες τις εχει ο πετροβαμβακας  ο οποιος αν στοιβαχτει και πιεστει σε περιορισμενο χωρο πετυχαινει πολυ καλο αποτελεσμα.  Θα το δοκμασω  και θα αναφερω διαφορες.


Logged
polisman1941
Πλοίαρχος
******
Offline Offline

Posts: 2306



WWW
« Reply #160 on: September 11, 2010, 11:55:05 »

Βρηκα αυτο το site που εχει αναφορα σε διαφορους τυπυς καζανιων . Η  λογικη του ειναι λιγο  σηδιροδρομικη αλλα η βασικη ιδεα  ειναι ιδια.

http://www.southernsteamtrains.com/manual/boilertypes.htm

Στο τελευταιο σχεδιο  , αυτο εδω:


παρουσιαζει και ενα δοχειο  λαδιου επανω στο καζανι  που ισως  να εχει καποια σηημαντικη χρησιμοτητα . ΑΝ γνωριζει κατι καποιος γι αυτο???
Logged
Maheras Dimitrios
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 763


Talent unshared is talent wasted


« Reply #161 on: September 11, 2010, 18:44:16 »

                      Hello Hello Hello Hello Hello Hello Hello Hello

Αν πραγματικα καποιος ενδιαφερεται για κατασκεβη ατμομηχανης  (for RC)  μπορει να διαλεξει σχεδια
με οδηγιες κατασκεβης απο αυτο το σιτε.

 http://www.john-tom.com/html/ElmersEngines.html

Εχει 52 σχεδια. Ενδιαφερομαι για το τρεχαντιρι που θα φτιαξω συντομα να τοποθετησω πετρελαιομηχανη
μιας και ολοι σας γυρισαται στον ατμο.Ψαχνοντας σχεδια στο ιντερνετ  βρυκα το σιτε αυτο και νομιζω ειναι απιθανο για αυτο που κανουμαι.
 Απορία ΑπορίαΑν καποιος γνοριζει κατι για πετρελαιο γραψε κατι για να δω τι μπορω να κανω
 Thanks Thanks Thanks
Logged
Γιάννης Σαμούρης
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 857



« Reply #162 on: September 11, 2010, 18:55:39 »

Δημητρακηηηηηηηη τι ειναι αυτα που βλεπω παιδι μου εδω συζηταμε για απλα πραγματα (ατμους) τι ειναι αυτα περι Diesel το αγριεψες το πραγμα. Hunter Hunter Hunter Hunter Hunter Hunter Hunter
Logged
Maheras Dimitrios
Πλωτάρχης
*****
Offline Offline

Posts: 763


Talent unshared is talent wasted


« Reply #163 on: September 11, 2010, 19:49:07 »

Γιαννη τα εργαλεια και χρονο δεν θα τα εχω για παντα,στο παραπανο σιτε για ατμομηχανες
ειδα και σχεδιο για diessel motor που ειναι ευκολης κατασκευης. το μονο που δεν ξερω ειναι η
τροφοδοσια.Οι πιο παλιοι σαν εμενα ισος να θυμουντε της μονοκυλινδρες μηχανε Μαλκοτση
που ζεστεναμε με καμινετο το καπακι προτου το ξεκινημα Κατι τετοιο ψαχνω πολυ απλο μοτερ.
Κατασκευαστικο προβλημα δεν εχω
Logged
Χρήστος Λάρδης
Global Moderator
Ναύαρχος
*****
Online Online

Posts: 4208


« Reply #164 on: September 11, 2010, 20:17:44 »

Προφανώς Δημήτρη, δεν θα εννοείς τις παλαιές δίχρονες που έκαιγαν αιθέρα κηροζίνη και καστορέλαιο.
Ξέρω πως κάποιοι τροποποιούν σύγχρονες τετράχρονες μεθανόλης σε ντήσελ, βάζοντας μηχανισμό αύξησης της συμπίεσης .
Αυτές όμως δεν θα έχουν την γοητεία της κανονικής πετρελαιομηχανής Μαλκότση-Παπαθανάση  Whootμε τα δακτυλίδια του καπνού να βγαίνουν από το φουγάρο. Whoot Whoot
Θα είναι καταπληκτικό να το καταφέρεις.
Logged
Pages: 1 ... 9 10 [11] 12   Go Up
  Print  
 
Jump to:  




* BassJunkies
Η ηλεκτρονική φιλοξενία της κοινότητας...


...είναι μια ευγενική χορηγία της εταιρείας
Bass Junkies

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines rc-boats.gr copyright 2008-2013, All rights reserved
Powered by MySQL Powered by PHP Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Ελληνική Κοινότητα Ναυτομοντελιστών rc-boats.gr created by Kakoulidis Michael
SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal